Het lijkt mij ook het meest voor de hand liggend dat je eerst uitzoekt hoeveel je kunt lenen. Wij hadden een optie op een kavel. We wisten wat we konden lenen, maar na 3 maand bleken de kosten zo ontzettend hoog te liggen dat we nieuwbouw niet konden betalen (is gasloos bouwen). Daarna dus geboden op een bestaande woning en ook alleen gekeken naar woningen die binnen ons budget lagen.
Nou het eerste bod is al afgeketst in een half uur tijd.. we hebben net een eind bod geplaatst en nog geen reactie ontvangen..
Onze hypotheek is rond, dus wij kunnen ons huis gaan verkopen. Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht!We hadden namelijk bij ons nieuwe huis een bod gedaan zonder voorbehoud van financiering.
Spannend! Mocht het niets worden, vanaf vandaag staat veldlaan 21 te koop in beneden leeuwen. Spannende tijd voor jullie!
Haha ja toevallig net een bezichtiging ingepland voor donderdag! Dus daar gaan we ook zeker een bod op doen!
Ja je moet er snel bij zijn. Laatst stond op in dezelfde straat eentje en grepen net mis. Mijn vader woont om de hoek op de Bietenveld en zag net het te koop bord opgehangen worden dus belde mij direct haha. Ze wilde niet reageren op het eind bod dus ze zoeken het maar uit! Wij gaan voor beneden leeuwen
Ik weet niet hoe snel Beneden-leeuwen gaat met de verkoop. Hopelijk gaat dit hem worden voor jullie! Waren er al meer bezichtigingen gepland of weet je dat niet?
Gaat hard helaas! Vader is net even wezen aanbellen en ze hebben al meerdere gegadigden, ook in hun vriendenkring zeiden ze. Ze verwachten minimaal de vraagprijs of hoger er voor. Vanaf donderdag lopen de bezichtigingen en wij gaan die dag ook, 16:30
Ergens snap ik het niet... Gegadigden in je vriendenkring, waarom dan via een makelaar te koop zetten. Zijn onnodige kosten dan lijkt me?
@Chickelasjen wat ontzettend vervelend! Lijkt mij ook dat je eerst uitzoekt wat je ongeveer kan lenen! @Pinkblossom dat noemen we bijzonder... @Ysabella gefeliciteerd! Ons huis staat sinds vanmorgen op funda! Hebben donderdag van 17 tot 19 bezichtigingen en tot nu toe in ieder geval 2 kijkers. De rest horen we denk ik maandag. https://www.funda.nl/koop/maarssen/huis-40637777-bloemstede-40/
Ik kwam jullie huis vanmorgen tegen bij mijn rondje funda haha. We hebben altijd bepaalde zoekopdrachten als we sochtends wakker worden om even te kijken wat voor nieuws erop staat. Ziet er goed uit hoor! Denk dat jullie hem zo kwijt zijn!
Oh haha wat grappig Ben vooral heel benieuwd nu naar de hoeveelheid kijkers die er donderdag komen. Dan wachten tot dinsdag naar wat voor biedingen er gedaan zijn!
Ook ik heb mijn huis te koop staan.. zo nerveus! Alles gaat hier als een trein, maar wij hebben pas 2 bezichtigingen. Het staat pas sinds donderdag op de markt, dus ik moet me ook niet al te druk maken, maar je wordt meteen zenuwachtig..