Hoi, ik kom ook graag meetypen. Ik had me toch een romantisch beeld van het hele koop- en verkoopgebeuren. Maar man wat valt dat tegen. Na ontzettend lange onderhandelingen met ons (hopelijk) nieuwe huis, kunnen we daarvoor maandag het koopcontract tekenen. Maar we kopen onder voorbehoud verkoop eigen woning, met een no-risk clausule. Dat betekent dat er iemand anders alsnog mee vandoor kan gaan met betere voorwaarden. We hebben zsm onze woning in de verkoop gedaan, en in 2 weken 2 bezichtigingen gehad. Op zich niet heel vreemd midden in de bouwvak en in deze regio. Maar dan lees je hier van die randstad taferelen en dan word je toch wat onzeker. 1 van de kijkers komt komende week nog een keer kijken met partner. Kan natuurlijk best dat die het helemaal niks vindt. Echt, ik maak mezelf helemaal gek. Ik wil ons droomhuis zo graag... Ik volg jullie verhalen graag, gedeelde smart is halve smart. Ik wil best onze woningen delen, maar wel via pb. Anders gooi ik mijn eigen glazen in, ons kent ons regio hier.
Vrijdag de bezichtiging gehad en uiteindelijk horen we volgende week voor welk huis ze gaan. Ik ben bang dat ze niet voor ons huis gaan. Andere huis heeft meer woonoppervlakte maar moet nog wel behoorlijk wat aan verbouwd worden.
Oh wat spannend.. wachten duurt zo ontzettend lang hè. Ben er nu wel achter dat ik echt geen geduld heb.
Ik heb ze bekeken! Ziet er mooi uit! Jullie eigen huis is ruim beneden zeg! Jullie gaan er wel flink op vooruit! Vond het wel erg grappig, ik ben opgegroeit in de grote plaats hiernaast!
Voor ons is het iets minder spannend omdat ons huis nog niet te koop staat dus ze hadden gewoon een voorrecht om al te mogen kijken. Ook hebben we nog niets anders op het oog. Natuurlijk hoop ik dat ze ons huis willen en een goed bod doen. Maar we hebben geen haast gelukkig!
Oh in M? Ik ook haha. Man komt hier vandaan en kids hebben het naar hun zin op het dorp dus we blijven lekker hier wonen. Waar woon je nu dan?
Ohja nu weet ik t weer. Gisteravond of eigenlijk vannacht alles gelezen. Maar dan komt het sowieso wel goed toch met de verkoop? Zou wel een hoop gedoe schelen mocht je het nu al kwijt zijn.
Dat heb ik dus ook en geloof mij ik ga met gierende banden hier weg! Zijn hier 4 jaar geleden komen wonen maar ik kan hier niet wennen.
Ja in M. Woon er al 15 jaar niet meer! Man komt er niet vandaan en zijn verhuisd naar de randstad! Hoe oud ben je? Misschien hebben we bij elkaar op school gezeten.. Ik ben 32!
Aan je naam te zien ben je van mijn mans bouwjaar. Ik ben 5 jaar ouder. Hij zat op de CSW, ONS heette dat toen misschien nog... Lijkt me echt niks wonen in de randstad, tenminste ben nu altijd blij na een dagje shoppen om weer thuis te komen in alle rust. Maar misschien is het in dorpjes in de randstad of buitenwijken beter toeven.
Ik zat op de CSW Elz. Dan kennen we elkaar waarschijnlijk niet! Wij vinden het heerlijk in de randstad! Alles in de buurt en toch ook groen! We wonen niet in een erg volgebouwd gebied! Ik zou nooit meer in Zeeland willen wonen! Succes met de verkoop van jullie huis!
Oh daar heb ik ook gezeten, maar 5 jaar eerder. Thanks, je hebt het maar tot op zekere hoogte zelf in de hand hoe snel het gaat. Hou het zo netjes mogelijk, verder is het afwachten.