We hebben een heel mooi bod ontvangen, maar 2500 onder onze vraagprijs. Maar 3 weken te koop gestaan, en ook nog eens in vakantietijd. Mensen zijn zeer flexibel met overdracht, dus we hebben echt zo veel geluk.
Gefeliciteerd met de verkoop! Is hun hypotheek dan rond? Dit is allemaal nieuw voor mij... Duim heel hard dat jullie bod geaccepteerd wordt. Heb je het nog mooi aangekleed?
Hier staat ook al heel veel bij schoonouders. Dit al vanwege de foto's en bezichtigingen. Maar straks alles verhuizen oh help....
Wij hebben een opslag gehuurd voor alle spullen die we niet meer nodig hebben. ( ook omdat er bepaalde spullen uit huis moesten ivm de foto's) misschien een tip voor jullie? Volgende week komt ons appartement op funda, spannend!
Spannend is dat he, in welke regio staat het te koop? Gaat de verkoop snel daar? En ook al iets nieuws op het oog?
Opzich gaat het wel lukken, maar die kamer staat dan gewoon propvol. En wbt harde buiken, die heb ik sowieso wel. En pak liever nu in en een paar harde buiken extra, dan dat ik zo met een baby nog alles in moet gaan pakken. @Hagelslagmetkaas gefeliciteerd! Klinkt goed!
Ja ik ook, al een week of 15. Probeer een uurtje in te pakken en dan aflevering van call the midwife kijken En misschien dat volgende week mn moeder of schoonmoeder nog komt helpen inpakken. En denk dat we dan al een heel eind zijn!
Gaat het nog met de spanning? Hoe gaat je man ermee om? Die van mij is altijd veel relaxter, een wereld van verschil.
Weet helaas nog niks, ik heb mezelf voorbereid op slecht nieuws.. zo’n gek voorgevoel of misschien toch mezelf indekken op teleurstelling. Mijn man vind dat we achterlijk hoog geboden hebben en als het niet geaccepteerd word dan is ie in staat om de verkopers wat aan te doen haha