En wat zijn de reacties van de mensen die hebben gekeken? Bij ons moest de makelaar er zelf achteraan bellen, niemand had wat laten weten. Ook zoiets aparts. Wij hebben volgende week ook weer kijkers... wel veel werk hoor iedere keer je huis tip top in orde hebben. Zeker met kleine kinderen in huis. Bijna niet te doen haha!
Niet al te druk om maken hoor, er word ook geleefd. Zolang het maar schoon is en een beetje opgeruimd. Maar foto klaar zoals voor funda hoeft echt niet.
Er zijn er twee die definitief ‘nee’ gezegd hebben. De rest was wisselend positief. Ze hebben nog niks aan de makelaar laten weten verder. Ik hoop dat dat met de kerstdagen te maken heeft Wij zijn de afgelopen week op vakantie geweest dus tot nu toe hebben we twee keer moeten opruimen. Vandaag komt die kijker wel op een vervelend moment: 16:15. En dat terwijl we vandaag weer naar huis gaan. Maar het is voor een goed doel.
Hier hebben wij dat juist wel gedaan. De makelaar zei ook dat er daarom zoveel mensen geboden hadden omdat iedereen het er geweldig schoon/netjes en mooi afgewerkt uit vond zien. En ook hier liep een klein kind rond. Ik vond het zelf als wij huizen gingen bekijken nogal een afknapper als het er niet netjes uit zag.
Bij ons is alle speelgoed bv voor de foto's weggehaald. Dat heb ik tijdens bezichtigingen gewoon laten staan. Wel netjes in de daarvoor bestemde speelkast, maar echt niet zó strak als op de foto's hoor. Dat lijkt me echt geen doen
Wij wel, zoveel moeite vond ik dat allemaal niet. Al het kinderspul en katten spullen waren het huis uit of in de kasten gezet zelfs de box heb ik die ochtend uit elkaar gehaald en onder het bed gelegd. De uitkomst is geweest dat er 25.000 is overboden en dat vind ik het wel waard.
Ik maak het niet zo netjes als voor de foto’s, maar het scheelt niet veel. Helaas wordt er hier echt nog niet overboden in de omgeving.
Wij hebben nu alles klaar staan en willen het begin jan te koop zetten. Ik denk dat we het 7 jan online zetten want vlg week zijn we op vakantie. Heb zelf hoge verwachtingen en hoop dat veel mensen op 1 dag komen zodat ik zo min mogelijk hoef te poetsen . Vind het nu ook wel spannend....
Wij hebben een bod! Het is 5000 onder de vraagprijs dus heel netjes. Vandaag overleggen wat we ermee gaan doen
Was het een eindbod of startbod? Wij hebben met ons eerste bod gelijk aangegeven dat het gelijk het eindbod was (en dus geen onderhandelingen mogelijk). Ons bod werd 3 uur daarna geaccepteerd We hadden trouwens wel aangegeven dat het onder voorbehoud van financiering was, maar niet onder voorbehoud van verkoop eigen woning. Onze woning is een week daarna op de markt gekomen en binnen een week verkocht voor 19.000,- boven de vraagprijs Bij een startbod zou ik er proberen er nog 2500 bij te krijgen, dus een tegenbod doen van 1000 onder de vraagprijs, hopelijk komen zij dan terug met 2500 onder de vraagprijs Tenzij jullie die 5000 kunnen "missen", dan zou ik het accepteren, mits de opgegeven voorwaarde goed zijn.
O Yes!! Wat fijn! Ik zou het zoooo moeilijk vinden om niet gewoon ‘ja’ te zeggen! Maar inderdaad 2500 euro is niet niks.
Oeps! Ik zie nu dat ik 5000 onder de vraagprijs heb getypt maar het is 8500 onder de vraagprijs. Het is het startbod. Vandaag hebben we te horen gekregen dat ze nog flexibel zijn, wij hebben gezegd dat we sowieso meer willen. Minimaal 4000 onder de vraagprijs. En als ze eerder dan aangegeven de sleutel willen, dan de vraagprijs. Dat vind onze makelaar heel redelijk em heeft dit voorgelegd. Weer even afwachten dus
Ze zijn akkoord! We eindigen met 4000 onder de vraagprijs. Ik denk dat we ons huis ook makkelijk voor de vraagprijs kunnen verkopen maar het fijne aan deze kopers is dat ze er, simpel gezegd, pas in gaan wanneer wij de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. En dat is dus nog een vraagteken. De datum is heel flexibel. Dus dit is dan wel ideaal! Joepie! Ons huis is verkocht! Zaterdag waarschijnlijk tekenen.
We krijgen zojuist een hele leuk mail van deze bewoners! Ze zijn idd van plan het huis in de verkoop te zetten en als we willen mogen we als eerste komen kijken. Ze willen alles via de makelaar laten lopen. Wauw!! Dat was een hele mooie verrassing vanochtend. Dit hadden we nooit verwacht!