Huis te koop topic

Discussie in 'De lounge' gestart door jumphola, 2 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    88 keer?! Ik was er dan echt mee gestopt, maar zo zie je maar weer dat de aanhouder wint!

2. prjbt

prjbt Niet meer actief

Wat je zegt. Was ook gestopt met poetsen.. take it or leave it.

Gelukkig was bij ons de 3e bezichtiging raak maar tegelijk was dat ook het grote stress punt want wij hadden in 2 maanden maar 3 bezichtigingen en hoe kon dat met ons huis van 7 jaar uit, ruim en instapklaar.

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Zo zie je maar, er is niet veel van te zeggen.
    Hopelijk is het bij ons ook snel raak.

We hebben zelf nog niets anders, dus wat dat betreft geen haast.

Jouw verhaal geeft me wel weer wat hoop.

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    @Lief of Stoer 88?!? Wow! Ik moet er niet aan denken! Dan ben je ook vaker weg dan thuis. Elke keer weer regelen dat je met de het hele gezin ergens op de koffie kan of mee-eten. Onze makelaar heeft 16:30 als laatste optie om te bezichtigen. En veel mensen willen zo laat mogelijk op de dag.

Ben benieuwd vandaag! 9:30 en 15:00!

MiniMe81 vindt dit leuk.
  5. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
  6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Al reactie van de eerste @Bioluun ?

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Beide stellen waren enigszins geïnteresseerd. We moeten weer afwachten. Morgen eind van de middag weer kijkers.
    Het eerste stel vond de inkijk in de tuin vervelend; het tweede vond de houten vloer lelijk. Lijken me beide niet onoverkomelijk. Nieuwe vloer was voor mij wel duidelijk bv.

Ysabella en Luna86 vinden dit leuk.
  8. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    :eek: sooww 18 of zelfs 88 bezichtigingen??!!
    Als hier 88 bezichtigingen zouden zijn dan was ons hele dorp geweest :roflmao:

Ik was al helemaal blij dat we vandaag hoorde dat nummer 4 ingepland staat. Morgen komen de eerste 2.

Ik verwacht er nog niet veel van allemaal maar we gaan het zien.. Volgende week donderdag (dan zijn onze 4 bezichtigingen geweest) gaan we zelf weer bij een huis kijken. Wie weet hebben we dan al positief bericht gehad van een van onze kijkers.

9. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Heb jullie huis bekeken, volgens mij een prima huis voor een prima prijs. Als ik in Weert wilde gaan wonen, kwam ik zeker kijken! Geen tips dus helaas.. Wellicht dan toch gewoon geduld hebben..;)

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Bioluun spannend! Er is altijd wel wat aan te merken natuurlijk, al is het maar omdat ze dan een betere onderhandelingspositie hebben;)
    Hopelijk komt er een bod uit!

@mapepejo bedankt, hopelijk zijn er binnenkort mensen die er ook zo over denken.
    Ik snap het eerlijk gezegd ook niet, ik ben heel blij met ons huis:)
    Maar een hypotheek voor een duurder instapklaar huis is makkelijker te financieren dan een goedkoper huis waar je zelf nog wat spaargeld in moet steken. Als je dat niet hebt, gaat het al niet. En met kosten koper helemaal voor eigen rekening, snap ik wel dat niet iedereen dan nog geld over heeft voor een nieuwe vloer en nieuwe keuken bijvoorbeeld

11. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Ik vind de keuken en de vloer niet eens echt storend. Ik zou het er nog een paar jaar mee doen denk ik en dan sparen voor iets nieuws. Hopelijk komen er binnenkort kijkers die er ook zo over denken ;)

Wij krijgen er vandaag 2, ben benieuwd al verwacht ik er niet veel van.

MiniMe81 vindt dit leuk.
  12. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Afwerking zoals vloer is aan te passen lijkt me... mijn man kan ook zo reageren, dit is niet mooi, dat moet nog gedaan worden. Maar ik denk dan als het nog functioneert kunnen we ervoor sparen, tot die tijd een vloerjleed of zo. En smaak is zelf aan te passen, andere kleur op de muren, binnendeuren verven.
    Zolang het geen volledig klushuis is geen probleem.

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Vind ik ook. Ik zou juist graag een huis kopen met een minder mooie vloer, dan kun je er een vloer naar je eigen smaak in leggen, zonder dat het eigenlijk zonde is van de andere vloer.

14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Het is inderdaad echt geen klushuis. We hebben al zoveel aangepakt de laatste jaren: kunstig kozijnen, extra slaapkamer op zolder, twee grote dakramen, buitenwerk beneden is drie maanden geleden geverfd, nieuwe apparatuur in de keuken. Maar ja, dat moet je wel even doorhebben.
    De vloer is een grenen plankenvloer. Die is 8 jaar geleden voor het laatst geschuurd en gelakt. Dat kan gemakkelijk als straks het huis leeg is. Maar dan moet je hem wel mooi vinden :)

Momenteel is kijker nr 18 in huis. We wachten weer af.

15. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Wij vandaag ook 2 kijkers gehad.
    1 'ouder' echtpaar dat kleiner wilde gaan wonen, hun eigen huis was al verkocht. Zij was enthousiast, hij "moest nog wennen aan wonen in een kleiner huis".
    Andere bezichtiging was 1 man, zijn partner en hij woonden in de stad in een appartement en wilde naar een dorp en een huis met een tuin. Hij was alleen op de bezichtiging maar wel enthousiast, hij moet alleen nog wel zijn(hun?) appartement verkopen.

Maandag de andere 2 kijkers..

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    @MiniMe81 ik moet zeggen dat ik nergens meer van uit durf te gaan. Heb al zo vaak gedacht ‘zouden ze terugbellen voor een tweede bezichtiging?’ Normaal ben ik erg positief ingesteld, maar dat wordt minder. Niet dat ik denk dat we er nooit vanaf komen. Maar ook de makelaar snapt niet waarom we er zoveel kijkers voor nodig hebben.

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Bioluun snap ik, na zoveel bezichtigingen ben je wat voorzichtiger. Wat zijn de terugkoppelingen van de kijkers die zijn geweest? Of is het steeds weer iets anders waar ze op afhaken?

@Luna86 : spannend vandaag! Enjoy:D

Luna86 vindt dit leuk.
  19. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    @MiniMe81 steeds iets anders. Maar kleine dingen. Soms niet echt dealbreakers in mijn ogen, zoals lelijke vloer of ‘de boel moet geverfd’. Ook wel wat dingen die ik snap. Iemand had verwacht dat er een auto in de garage past en dat is niet (had hij ook op de tekening kunnen zien, maar snap dat je toch gaat kijken); onze aanbouw valt tegen qua grootte (misschien zijn de foto’s te mooi). Maar meestal zijn ze aardig positief, maar is het het eerste huis dat ze bekijken. Hopelijk onthouden ze ons huis dan wel als ze andere huizen bekijken.

We gaan nu kijken of we een kast uit de aanbouw kunnen halen. Dat maakt het ruimtelijker. Maar aan de andere kant zit daar als ons knutselspul in. En dat kan ik niet echt ergens anders kwijt...

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113

Deel Deze Pagina