@Luna86 wat gaaf!! Gefeliciteerd!! Dan is dat opruimen ook helemaal zo erg niet he, als je zo’n mooi doel voor ogen hebt
Oh dat klinkt inderdaad als een huis waar ik ook zo voor zou kunnen vallen, heerlijk. Karakteristieke kenmerken in ieder geval! En nu al kunnen bedenken hoe je de binnenkant aan gaan pakken, zo fijn! Heb je gelukkig ook even de tijd voor. Keep us posted over je eigen huis, ik duim dat hij net zo snel verkoopt als hoe snel je deze kocht ❤️.
Wij kregen vanmiddag ineens bericht van de makelaar dat er morgen maar liefst 4 nieuwe bezichtigingen zijn! Vandaag ook 1tje geweest. Jong stel dat in een gebied van bijna 15km groot een huis aan het zoeken is, wij waren het 3e huis dat ze bezichtigden. Hun appartement was al wel verkocht. Ze vonden het een heel net huis, maar wilden nog door de buurt wandelen om te kijken of die ze ook aansprak.. Morgen dus nog 4 nieuwe bezichtigingen.. hopelijk ook een keer een bod
De kijkers van vandaag klinken al wel positief en super dat jullie morgen 4 bezichtigen hebben. Daar moet er sowieso eentje tussen zitten lijkt me!!!
Ja dat zegt vl ook altijd. Ik vind die muur juist wel handig. Daardoor heb je een apart stuk waar je binnenkomt. En een extra muur voor een kast. Maar van mij mogen ze hem best wegbreken hoor. Als ze maar eerst het huis kopen
nou dames... kijkers van vandaag: 1e stel: heeft afgemeld, was iemand ziek. Geen nieuwe afspraak gemaakt. 2e stel: doen het niet, gingen er qua ruimte in huis niet veel op vooruit met hun huidige huis. 3e stel: zeiden weinig lieten ook niet veel merken. 4e stel: waren heel enthousiast, maar gaan er nog een nachtje over slapen. Het oudere stel dat eerder is geweest heeft gezegd geen bod uit te brengen vanwege de wijk (huur- en koopwoningen door elkaar)
Spannend!! Hopelijk krijg je morgen al een bod. Zijn er nog meer bezichtigingen gepland? Voor de verkopers, de voorlopige koopovereenkomst, is dat een algemene die je via Vereniging Eigen huis hebt of via de makelaar?
Klinkt toch nog hoopvol! Wij hebben ook eens een bezichtiging afgebeld omdat ik onverwachts in het ziekenhuis was opgenomen, en waren wel echt heel erg enthousiast over dat huis. Helaas voor ons was het direct verkocht, maar neemt niet weg dat die mensen dus misschien alsnog wel degelijk geinteresseerd zijn! Ik duim voor mooie berichten de komende dagen.
@Luna86, wat ongelooflijk gaaf dat jullie het huis hebben! Heb via hier meegeleefd, echt super dat het gelukt is!
Er zijn nu geen bezichtigingen meer gepland, dus we wachten rustig af. Hopelijk binnenkort iemand die een bod doet
Thnx meiden!! Het blijft nog zo onwerkelijk voelen @mapepejo ik hoop dat jullie koper er tussen zat! Die nummer 3&4 klinken goed
Net de makelaar getekend en nu alle paperassen verzamelen en de fotograaf regelen. Super spannend! Ook omdat we nog niets nieuws hebben. Maar we moeten ergens beginnen. Als we ons huis eerst verkopen, denk ik wel dat we sneller voorrang hebben bij meer bieders.
Ik krijg net bericht: De vraagprijs is geboden voor ons huis! We hebben natuurlijk meteen 'ja!' gezegd!! Het stel dat maandag is geweest en nog even door de wijk ging wandelen heeft de vraagprijs geboden. Morgen moeten we aan de makelaar laten weten wat onze wens is voor overdracht termijn. Het andere stel heeft een huurwoning waar ze binnenkort uit gaan, dus even kijken hoe we tot een overeenkomst kunnen komen, maar daarop laten wij het niet schieten. Desnoods tijdelijk huren o.i.d.