Ik word er gek van, hij loopt al vast van facebook en zp tegelijk. Vriend heeft windows al een x opnieuw geinstalleerd dat doet natuurlijk niks dus wat doen jullie om de pc sneller te maken?
Hoe zit het met je beschikbare geheugen, tijdelijke internetbestanden, cookies etc.? En je virusscanner instellingen? Welke internetexplorer gebruik je? Chrome is hier veel sneller dan explorer bijvoorbeeld. Dat zijn de dingen die ik controleer als ik problemen heb: daarna geef ik het uit handen
Download CCleaner 4.06.4324 - FileHippo.com Echt, ideaal! ruimt je hele pc op. Eens in de zoveel tijd laat ik hem draaien en m'n laptop werkt dan als een zonnetje. Je kan ook kijken of je latop/computer niet te veel stof in de ventilator heeft.
Oh die had ik vroeger ook ja, werkt goed. Even overleggen hier of ik die er ook weer moet opzetten. (Net een nieuwe laptop)
En hoe lang geleden is Windows opnieuw geïnstalleerd? Als dat kort geleden is, kan het niet softwarematig zijn. Heb je een pc of een laptop? Pc kan je evt nog makkelijk geheugen bijprikken.
Het is een laptop, gebruik inderdaad chrome windows is denk ik 2 maanden geleden er opnieuw opgezet. Dat programma ga ik downloaden dankjewel!
kan je veilig gebruiken hoor, ik gebruik het ook, ik gebruik ook malwarebytes anti maleware, ook handig en ik internet via firefox tegenwoordig,
Verder wil het bij een laptop ook nogal eens verschil maken om de voeding aan te sluiten, anders werken sommige laptops trager omdat ze in een soort eco-mode gaan.