Ohh sinds een week staat ons huisje te koop, en ondanks dat we absoluut geen haast hebben met verhuizen vind ik het toch spannend en baal ik er stiekem van dat we nog geen kijkers hebben... hoezo ongeduldig... Ons huis is overigens helemaal leuk en we gaan alleen verhuizen voor het woon werk verkeer zeg maar en dus ook niet tegen elke prijs.. Maar helaas is geduld mij niet bekend.. wie ook?
Ik heb geen huis te koop of nog niet gedaan, maar zou ook zo ongeduldig zijn als jou Als ik iets wil, dan het liefst zo rap mogelijk.... haha Wij zouden in de toekomst ook ons huisje willen verkopen om een ander en beter huis te kunnen kopen.
Tja, kan alle kanten op. Onze vorige woning stond een jaar te koop. Het huis dat we daarna kochten stond amper 2 weken te koop. Het meest ergerlijke waren de keren dat er bezoek aangekondigd was (loft zag er telkens als een plaatje uit) en de bezoekers kwamen niet opdagen. Laatste keer was ik 39 weken zwanger en had de hele dag gepoetst en opgeruimd (en zie topic sloddervos: god weet dat dit voor mij een hele opgave was!!) Gelukkig was het stulpje 2 weken later wél verkocht, een week na de geboorte van de jongste
pffft heftig kwek, en ja ik zie ook op hoor tegen al dat extra poetsen.. sloddervos is mijn tweede naam...
Ons huis ( hebben er dus 2) staat al negen jaar te koop zelden kijkers... T is n appartement uit 1999 best nieuw nog, niks mis mee.. Alleen geen lift ... Op 4e etage.. Wij zijn er inmiddels aan gewend maar. Is vrij kl@te.
Ons huis staat ook te koop 6 kijkers gehad en nu verkocht onder voorbehoud spannend. Hij stond net 1 maand te koop
ohhh das betere koek!!! ik hoop ook met een maand,, maar denk eerlijk gezegd dat dit langere tijd gaat duren..
Onze woning heeft 18 maanden tekoop gestaan en het huis dat wij hebben gekocht stond maar 1 dag tekoop
Ons huis staat nog steeds te koop, sinds november 2012. Inmiddels wonen we al een jaar in ons nieuwe huis en is het oude verhuurd.
Ons huis/appartement staat nu 10 maanden te koop en begin me echt kapot te ergeren aan dingen... vooral nu met het mooie weer als grote nadeel dat we geen tuin hebben. Hebben best een aardig balkon hoor, maar dat is toch heel anders... Balen hoor... afgelopen maanden ook geen kijkers
Ons huis staat nu drie weken te koop en ben vanaf dag 1 al ongeduldig! Helemaal nu ik op funda merk dat de statistieken laag zijn met dit mooie weer. Wel hebben we al twee bezichtigingen gehad, maar beide waren zich nog aan het oriënteren. We hopen aankomende zaterdag (open huizen dag) mensen te ontvangen. Doen jullie daar ook aan mee?
Al diegenen met een huis te koop, misschien een linkje zetten? Wie weet is er wel iemand die dit leest die geïnteresseerd is .
Wij hebben bijna 3 jaar te koop gestaan. Precies 2 jaar en 10 maanden nadat we het te koop hadden gezet hebben we de "verkocht-handtekening" gezet Ik hoop dat jullie koper snel komt kijken !
Ik ga mijn appartement, ook 4e etage zonder lift, te koop zetten. Mag toch hopen dat het geen 9 jaar gaat duren
Ja ontzettend lang! Staat in Kerkrade en t punt is dat daar de vergrijzing groot is en die mensen willen graag n lift. Plus dat er gigantisch veel huizen met tuinen voor n prikkie te koop staan dus starters trek je ook niet. Wij wonen nu in mijn geboorteplek zeg maar. Aan de andere kant van t land. Linkje wil ik wel via pb geven.