Oké, ik vraag me af of er mensen zijn die hun man ten huwelijk gevraagd hebben en natuurlijk op wat voor manier We hadden het een tijdje terug over een samenlevings contract of een geregistreerd partnerschap, toen sprak mijn vriend een collega die vertelde dat trouwen veel 'makkelijker' was. Ik moest wel even lachen toen mijn vriend dit aan mij vertelde want hij is normaal anti - trouwen maar hij zei het eigenlijk best serieus. Dat bracht me even aan het twijfelen, ik had mezelf voor genomen nooit te trouwen maar eigenlijk .. Weet ik het nu niet meer Dus nu vraag ik me sterk af hoe een vrouw het aanpakt om een man ten huwelijk te vragen.
Een vriendin van me had een fotoboekje gemaakt van alle leuke dingen die ze samen deden en op de laatste bladzijde stond een foto van hun hondje met de tekst wil je met je trouwen. Helaas zei hij nee ( sorry haha) Maar vond t idee wel erg leuk. Succes!! Leuk voor jullie
Hier beetje hetzelfde trouwen niks voor ons. Maar om alles toch goed en makkelijk geregeld te hebben had ik bedacht toch maar te trouwen. Dus dat ook aan manlief meegedeeld; Ohja schat we gaan trouwen.. Inmiddels al 2 jaar getrouwd
Samen met mijn 2 kids een schilderij gemaakt met de tekst:"papa wil je met mama trouwen". Het schilderij op zijn verjaardag gegeven. En hij zei gelukkig ja. Afgelopen mei zijn we getrouwd!
Ik heb mijn man 'gelokt' naar een landgoed, daar hebben we heerlijk gepicknickt met champagne. Toen ik mezelf moed ingedronken had heb ik het gevraagd en hij zei ja! We gaan alweer het 8e huwelijksjaar in!
wow.. zijn die 2 nog bij elkaar? Ik denk niet dat ik was gebleven.. Hier heeft mijn vent me gevraagd, kan dus niet helpen
Miss84, ah dat is stom! Zijn ze inderdaad wel nog samen of dat niet meer? Wat een leuke ideeën! Ik vraag me alleen af of die niet denkt dat het een grap is ofzo haha. We zijn allebei niet zo serieus aangelegd en ik denk dat die me echt zal gaan uitlachen omdat die oprecht denkt dat ik een grapje maak, en hem in de zeik neem. Ennnnn, zal het niet z'n mannelijkheid aantasten ofzo?
Ik heb mijn ex ten huwelijk gevraagd. We zijn allebei nogal fanatieke gamers en we speelden samen altijd een MMORPG en in dat spel kon je op de server een bericht voor iedereen posten en daar had ik berichtje geplaatst met de vraag of hij met mij wou trouwen. Nadat hij het las en lachend mijn kant op keek, zat ik met een ring in mijn hand van "En? " Hij heeft ja gezegd, maar uiteindelijk liep het stuk om andere redenen. Mijn man en ik hebben toen ik onverwacht zwanger bleek overlegd hoe we alles goed voor ons meisje wilden regelen en we hebben het toen ook over trouwen gehad. Voor ons leek dit de meest leuke en handige optie, dus ben ik eens online gaan kijken hoe het zat met ondertrouw en hebben we een afspraak gemaakt. Toen we voor een trouwerij in Frankrijk op vakantie waren en met z'n 2 een uitstapje maakten naar een kasteeltje vroeg hij "Wil je eigenlijk wel met mij trouwen?" en zo heeft hij mij ten huwelijk gevraagd (nadat de afspraak dus al stond )
Ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd met behulp van de oudste (die was toen 1,5) Hij had een 'tekening' gemaakt (wat krasjes ) en ik had daarop namens hem een gedichtje geprint met de vraag of papa met mama wilde trouwen Het antwoord was ja en inmiddels zijn we 2,5 jaar getrouwd