Heej meiden ik wil heel graag mijn venster bank veranderen. Maar wat moet ik er in zetten. hier bij een foto van mijn venster bank... Bekijk bijlage 82572 Graag wat foto's van de vensterbank hoe jullie die hebben ingericht.
sorry, maar dit vind ik een beetje belachelijk. Niet aanvallend bedoeld ofzo, is mijn mening maar. Niet iedereen heeft iets op zijn vensterbank staan en dan is het ook niet meteen jou smaak.
ze vraagt toch alleen tips! Vind jou reactie eigenlijk best belachelijk. Ontopic ik heb geen vensterbanken haha moet ze nog steeds eens kopen maar het komt er maar niet van
Hmm vind deze reactie pas belachelijk ontopic: Ik heb een heule saaie vensterbank dus kijk met je mee naar wat er voorbij komt
ik bedoelde de reactie van moedertjevj ook heb helaas ook een saaie vensterbank weet ook niet wat ik er op moet zetten
2 mooie, grote kandelaren met een mooie kaars erop? Zelf hou ik er altijd wel van om een paar grote dingen neer te zetten (grote bloempotten met een plant of grote kandelaren oid), zodat je het lekker rustig houdt. Je kan heel wat planten in zo'n bloempot combineren, waardoor het ook nog een beetje levendig is.
bedankt voor jullie reactie.(de leuke reactie) Ben zo niet goed in het inrichten en daarom vroeg ik inderdaad wat tips.
pfff tjeee wat een opmerking zeg! waarom is dit nou weer een belachelijke vraag? ontopic: ik vind je venster er leuk uitzien hoor, ik zal eens even kijken of ik een foto kan maken
ik ben ook inspiratieloos, heb laatst alles weggehaald en zit te denken wat ik ervoor ga zetten..... ik lees en kijk wel ffe mee...
misschien kun je eens bij een grotere bloemenzaak tuinwinkel gaan kijken. Meestal verkopen ze daar hele leuke dingen die je ook lang kunt gebruiken. Ik zou 1 eyecather er neerzetten niet te druk maken
Tis weer eens wat anders zo'n topic, zelf iriteer ik me altijd als alles 2 paar zijn...vind ik TE gemaakt.....
ja hahah daarom vraag ik ook om tips Een vriendin heeft het nu het vensterbank ingericht maar het is niet zo mijn ding.
Je moet sowieso in oneven neerzetten. Ik heb voor 3 dezelfde hippe planten staan. Gewoon netjes op een rij. Achter heb ik 5 glazen bakken/vazen met planten erin.