huis tuin en keuken tip voor hoestende peuter snachts?!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door rensje, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Gewoon morgen even promethazine vrgen aan de HA heb nog nooit van iemand Gehoord dat het niet hielp;)

2. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Toen mijn zoontje 's nachts over zijn nek ging van het hoesten kreeg ik het voorschrift van de HA om gewoon neusspray te gebruiken. Het slijm van een neusverkoudheid irriteert en maakt dat er een hoestprikkel komt die 's nachts erger wordt. Na een dagje sprayen was het hier al stukken rustiger. ik heb nu standaard neusspray in huis zodra hij begint te hoesten.

Succes!!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou dan hoor je het nu . Ze mag maar 5 ml hebben en dat was hier echtn iet genoeg om de afgelopen nachten het hoesten (tot brakens aan toe) te stoppen. Of geven jullie je kleuter dan meer dan voorgeschreven wordt?

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

alles kan je gewoon bij de ah halen. kokosolie bij het "excotische gedeelte"
    en nootmuskaat gewoon bij de kruiden. zit in zo en klein zakje. het is een hard klein bolletje

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dank je was hier net in een andere supermarkt, maar daar hebben ze dit allemaal niet. Dus ga gewoon weer op pad.

Neusspray werkt hier ook overigens niet.

Je zou toch denken dat er iets moet werken??? Er zijn nu al zoveel tips hier.
    Ik zie iedereen al in de weer 'savonds met potjes en uitjes enz :)

Deel Deze Pagina