Huis van onze dromen........

Discussie in 'De lounge' gestart door Daisy1975, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    hoi daisy!

Ik zou altijd eerst een huis kopen, dan pas mijn huis verkopen.

Je kunt net als over de prijs ook onderhandelen over de opleveringstermijn. Zet dan in op 6 maanden of zo, dan heb je de tijd om je eigen huis te verkopen. Zo te horen heb je nu een woning die leuk is voor starters. Daar is veel vraag naar en starters zijn doorgaans heel flexibel met oplevertijden (ze hoeven geen huis te verkopen en komen vaak bij hun ouders vandaan).

Als je je huis eerst verkoopt dan bestaat het gevaar dat je eruit moet voordat je in je nieuwe huis kunt of voordat je een leuk huis gevonden hebt. Dan moet je weer eerst een tijdje gaan huren ofzo en dat brengt ook kosten (en heel veel stress!) met zich mee.

Wij hebben ook net een huis gekocht. Net als jullie waren we meteen verliefd! Volgende week zetten we ons huis te koop.

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nou meiden,ik denk dat het niet door gaat?!
    We hebben net een brochure via de mail gekregen en we moeten er dan echt veel aan doen,plafonds,muren,keuken,vloer,boven ook alles,pfff...
    En daarbij komt ook nog eens dat de slaaapkamers best klein zijn,ze hebben maar 3 slaapkamers boven,en een kleine vliering met vlizo trap.
    Boven zit verders niks,beneden zit badkamer en toilet en 2 bergingen.
    We hebben het idee dat het te klein is boven iig..
    Ik zit toch te denken om te bellen voor een bzichtiging dan weten we het zeker heh....

@Juul,daar heb je ook wl gelijk in,oplevertermijn kan je wel uitkomen denk ik..
    Succes jullie!

Dank je meiden!
    -x-

Deel Deze Pagina