Ik krijg vakantiekriebels en we zijn van plan om in de meivakantie een weekje weg te gaan. wie kan ons helpen aan tips voor een leuk hotel/resort? we zoeken: appartement of bungalow met kookgelegenheid resort obv logies of logies ontbijt omgeving hoeft niet in bruisend uitgaanscentrum, maar leuk dorpje op loopafstand is fijn <1uur rijden van luchthaven gemiddelde temperatuur eind april/begin mei >20graden, liefst nog iets hoger (25graden) waterpark met veel glijbanen op resort of met gratis toegang voor gasten van het resort. we denken aan bestemming balearen, canarische eilanden, griekenland, evt turkije. heeft iemand tips of aanraders?
Het is Kreta geworden, hotel Lyttos Beach. Toch all inclusive, maar uiteindelijk ben ik gezwicht voor onbeperkt sushi en cocktails en het strand. en er zijn dus heel veel zwembaden en heel veel glijbanen. Nog een paar maanden voorpret!
Wauw dat ziet er zeker mooi uit. Ik ben wel benieuwd of het qua temperatuur dan al lekker is, als ik zoek op april/mei dan ligt de temperatuur rond de 20 graden.