dan is er gewoon niet goed gescreend, ik ken eigelijk alleen maar succes gevallen, als deze mensen niet zouden verhuren dan hadden ze nu (65plus) failiet geweest, dus ze hebben gewoon GEEN keus, wel hadden ze hiervoor polen, en dat was echt drama, maar die polen zijn wel zo verstandig geweest om het voor de oplevering door een bedrijf te laten reinigen, (was ook echt nodig) en het huis heeft er wel wat te leiden van gehad, maar hij is uiteindelijk netjes opgeleverd, maar hier wil de eigenaar van de woning ook zelf geen stuiver meer in het huis spenderen, en dat is te zien, wij doen het ook niet, dus het huis zal zeker naarmate de jaren vorderen minder worden, (schilderwerk buiten bv) maar wij zorgen goed voor hun huis,
Ik denk ook dat het er aan ligt waar je woont en welke financiële doelgroep je aantrekt. Ik zou er zelf nooit Polen of jongeren in gelaten hebben, maar denk ook niet dat die 1000 euro p.m. ex. op gingen hoesten. Misschien wel bevooroordeeld, maar dat zijn voor mij toch potentiële risicogroepen. Maar verhuren blijft altijd een risico, ik heb het gelukkig heel goed getroffen.
Hier ook een woning verhuurd twee maal via verhuur bureau. De ene was ik erg blij dat ik daar weg kon de tweede was een verademing die regelde tenminste alles.