Huis verkocht, maar nog geen nieuw huis!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mooiezomer, 19 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hagelslagmetkaas

Hagelslagmetkaas Actief lid

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Hoeveel opknapwerk hadden jullie te doen?
    Wij twijfelen nog erg, 2 of 4 weken..

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Wij hoefde alleen wat schilderwerk te doen en beneden ander laminaat te leggen.
    Daar hadden we 3 dagen voor uitgetrokken (tussentijd alvast wat dozen verhuizen).
    Toen 1 dag een grote bus gehuurd voor de verhuizing van het grote spul.
    En de 3 dagen daarna het laatste kleine spul verhuisd en het oude huis schoongemaakt op de sag vd overdracht :)

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hier hetzelfde.
    wij moeten december en januari overbruggen, vind de vakantiehuisjes ook veeeeel te duur dus wij gaan bij mn broertje inwonen met zn allen. en dan de spullen in een opslag, word allemaal door verhuizers gedaan gelukkig

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wij zeiden trouewns ook dat we nooit een huis zouden kopen voordat we ons huis verkocht hadden...
    maar in deze tijd durfde we het wel aan.
    sowieso duurt het 11 maanden voordat we in het nieuwe huis kunnen dus hebben/hadden tijd zat om ons huis te verkopen, het is inmiddels verkocht onder voorbehoud :) goed gegokt dus :) in andere tijden had ik dit echt niet zo gedaan maja wilde het huis zo graag!

5. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Het heeft even geduurd, maar we hebben een huis gevonden! We gaan er tijdelijk wonen (huren) maar het is groot genoeg. Er ligt alleen een donker (beetje rode) laminaatvloer in. Deze kleur ongeveer: http://www.budgetfloorstore.nl/quickstep-eligna-u-996-merbau-laminaat.html
    De vloer is nog goed en ligt er mooi in, maar het is alleen niet onze smaak. Kan je een laminaatvloer verven? Of is dat enorm veel werk?

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Wat fijn dat je iets gevonden hebt! Uhm verven zou ik niet doen. Misschien kan je een kleed gebruiken om het op te leuken. En anders zo laten, het is maar tijdelijk toch.

Bailey07 vindt dit leuk.
  7. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Klopt. Het past volgens mij echt niet bij onze meubels (hoogglans wit) Heb al naar kleden gekeken, maar zag er geen. Tips zijn welkom. Zoek een groot kleed, z'n 2 bij 3.

8. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    De overdracht van de nieuwe woning is trouwens op verzoek van de huidige bewoners verzet naar mei/juni. We wonen dus ruim een half jaar/ driekwart jaar in de huurwoning.

Dit is voor ons eigenlijk ook beter ,want anders zitten we rond de geboorte van de jongste in de verhuizing.

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Goedkoop zeil erover leggen?
    Persoonlijk zou ik me er niet druk over maken hoe het staat. Het is maar tijdelijk toch.

Bailey07 vindt dit leuk.
  10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Kleed erover klaar. Fijn dat je iets heb kunnen vinden.

11. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Fijn dat je iets gevonden hebt! Hier ook een vloer die niet mijn smaak is, maar we zitten er ong. 10 maanden in, dus we doen er niks aan. Ik zou mijn geld er niet aan verspillen en het voor het nieuwe huis gebruiken.

12. Hagelslagmetkaas

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie iets gevonden hebben!
    Als het voor zo'n korte periode is zou ik er zeker geen geld aan uitgeven.
    Ik weet ook niet of de verhuurder blij wordt van een geverfde vloer.
    Een kleed is een idee, maar ook die zijn niet goedkoop. Wil je hem in de nieuwe woning ook neer gaan leggen? Dan zou ik het nog wel overwegen.

13. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Daar zit wat in! Geen idee, maar zou me wel kunnen voorstellen dat hij dat niet wil. Een nieuwe mocht wel. Wie weet dat we dat maar doen, alleen beneden. Boven is wel mooi. Een groot kleed kost ook een paar 100 euro.

14. Hagelslagmetkaas

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    #74 Hagelslagmetkaas, 4 sep 2018
    Laatst bewerkt: 4 sep 2018
    Ja echt? Een nieuwe vloer leggen voor een haf tot 3/4 jaar?
    Als je weet dat het tijdelijk is, is het dan je geld, tijd en energie waard?

Afkes 10tal vindt dit leuk.
  15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je gaat toch geen paar honderd euro uitgeven aan een nieuwe vloer als je er er 9 maanden gaat wonen? Die kleur past prima bij wit. Wit kan overal bij.

Verven? En dan weer in de originele staat moeten terugbrengen .

Gooi je meubels erin en klaar. Ik zou de helft van mn spullen niet eens uitpakken
    Scheelt weer.

Deel Deze Pagina