Huis verkocht met restschuld, afwachten wat NHG doet

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama2ekeer, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Waarom hebben jullie het huis verkocht? Omdat je het niet meer kon betalen of omdat je wilde verhuizen? Als je kan blijven wonen, maar je wil het niet, dan heb je geen recht op NHG. Als je moest verkopen, mogelijk wel.

2. tuc

tuc Niet meer actief

En je moet uiteraard een hypotheek met nhg garantie hebben.

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Uiteraard, maar krullie85 gaf aan dat ze dat had. Zonder hypotheek met NHG houdt het natuurlijk meteen op.

4. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier mijn flat verkocht en de restschuld is kwijtgescholden door de nhg.
    Ik heb ook alles overlegd, maar vond het ook mega spannend! Het gaat om heel veel geld en soms weet je gewoon niet wat ze verzinnen.

Het duurde bij mij 7 weken ofzo voor ik de brief had, heb echt tranen met guiten zitten huilen van blijdschap toen hij binnen was!

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, alles is in overleg gegaan, je voldoet aan alle eisen, dus dat moet gewoon goed komen!

Sterkte met wachten, weet hoe het voelt!

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

oh zo... ik dacht te simpel dan :p
    Nee we wilden het zelf. Dus helaas pindakaas dan.

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

het klonk bij Drieka niet alsof ze gedwongen waren het te verkopen, vandaar mijn vraag.

7. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Vrienden van ons hebben na hun scheiding ik geloof in mei hun huis verkocht en van de week stond op facebook dat NHG de restschuld op zich nam. Kan we een tijdje duren dus!

Deel Deze Pagina