ik hoor ene keer slechte verhalen, en andere keer juist weer goed. wij zijn rustig aant rondkijken voor een nieuw bankstel en zag op site van seats & sofa's een hele mooie. helaas geen prijzen want die moet je in de winkel vragen. heel fijn want hier zit geen winkel van hun in de buurt.... waarom is die zaak juist wél of níet goed???
Ohh ik ken alleen maar slechte verhalen! Slechte kwaliteit ( oke goedkoop maar een bank moet langer mee kunnen dan 2 jaar) Als er eerder iets mis is slechte service! Mijn vader, broer, schoonouders, moeder, stiefzus. Alleen maar slechte verhalen. En dan heb ik het niet eens over vrienden enzo. Ik zou er NOOIT een bank kopen. Doe je dat wel. Bied de helft van de prijs. De prijs die er staat is echt gewoon teveel.
Ik heb er een hele mooie hoekbank vandaan voor 500,- hij is nu 1,5 oud en echt nog niks problemen mee.
Wij hebben er een grote hoekbank weg die nu twee jaar is. Vind het een prima bank en kan nog wel wat jaartjes mee.
Het is heel amerikaans, dus er zijn altijd wel deals te sluiten. Wij zijn er ook geweest voor een bank en hebben niets gekocht vanwege de opdringerigheid van de verkoper, het feit dat we de bank niet konden laten bezorgen, alleen maar met een hele dure bezorgdienst en vanwege alle slechte verhalen die we gehoord hadden. We zijn uiteindelijk geslaagd voor een zeer mooie hoekbank en een tweezitter bij de ikea. Was dezelfde soort als die we bij s&s hadden gezien, alleen goedkoper, thuisbezorgd voor een redelijke prijs en veel betere kwaliteit.
Doe het niet! Ga naar een goede woonzaak en koop het daar. Lijkt goedkoper... is het niet. Staat een voorbeeldbankje daar met de prijs erbij. Die prijs hoort niet bij de voorbeeldbank. Want die heeft natuurlijk de duurste stof/leer. Wil je het zo hebben dan betaal je je scheel, meer dan bij andere woonzaken. Daarnaast hebben ze een flut garantie regeling. En die heb je nodig als je een goedkope variant kiest (En misschien met een dure ook wel) Als je dan toch naar binnen gaat, let zooooooooooo goed op kleine letters (en cijfers) laat je niks aanpraten. Mij zullen ze daar niet zien, al kreeg ik het gratis Zegt genoeg
Oh maar daar komen ze binnen een minuut al mee als je zo'n irritante verkoper spreekt. En nog heb je het gevoel dat je geflest bent als je naar buiten loopt. Ze hebben ons zo gruwelijk genaaid, ik hoop gewoon dat ze nog liever vandaag failliet gaan dan morgen Zoek even op Google, verhalen genoeg op Kassa Radar enzo.. Als je tijd hebt lees dit even https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=14&t=122580
Wij hebben zo'n half jaar kunnen "genieten" van onze bank van seats en sofas en toen waren we er zo klaar mee dat we hem hebben weggedonderd en een goede bank voor een leuke prijs bij de woonexpress gekocht.
wij hebben dus deze op t oog: Bankstel Amazing | maar kan m tot nu toe nog nergens redelijk betaalbaar vinden. tips?
Mijn vader en stiefmoeder hebben daar een twee- en driezits besteld, drie maanden gewacht, worden ze een paar dagen geleden gebeld 'Uw driezits staat klaar hoor, kom maar halen!' Zeggen ze dat ze ook een tweezits hebben besteld, maar dat was niet te vinden.. Dus nu krijgen ze die driezits, en kunnen ze weer drie maanden wachten op hun werkelijke tweezits en driezits (daarna leveren ze de driezits die ze nu krijgen weer in, vanwege het kleurverschil). Tsja..
Ik zeg niet doen. Wij hebben daar een aantal jaar geleden een mooi bankstel gekocht, dachten wij. Zat prima. Alleen na amper een jaar, gingen alle naden uitscheuren. Echt alle naden. Dus gebeld, voor garantie, neehoor, jullie zullen hem wel verkeerd gebruiken, dus dit valt niet onder garantie. Zonder dat er ook maar 1 iemand naar had gekeken, konden ze vertellen dat het onze eigen schuld was. Die oplichters zien ons daar echt nooit meer.
Krijg elke week folders van woonzaken en daar staan ook soortgelijke bankstellen in want dit model is trendy. (ik zoek er zelf ook 1 namelijk) Tip : Trek een zaterdagje er voor uit, loop een paar goede woonzaken binnen en ga eens proefzitten. Een bank kan er leuk uit zien maar voor geen meter zitten... zonde!
Als je het goedkoop wil houden, ga dan ook es kijken bij Ikea! Onze hoekbank komt daarvan en geen enkel probleem . Wij hebben zelf deze: TIDAFORS Hoekbank met armleuning rechts - Dansbo middenbruin - IKEA Maar er zijn er ook goedkopere te vinden.
niet doen! ze maken een potje van de bestelling en draaien het alsof het jouw schuld is. wij hadden een ijsblauwe bank gekocht. na 3 maanden konden we hem halen (brengen doen ze niet aan?!) brengt die man die bank is hij foeilelijk terracotte oranje. Wij dus gezegd dat het de verkeerde bank was, maar volgens hun klopte het met de bestelling op de bon. Ja dat kan wel zijn maar wij hebben toch echt een blauwe besteld. we moesten deze afnemen maar dat vertikten we natuurlijk. na veel gedoe konden we nog weer 2 maanden wachten voor we eindelijk de goede bank kregen. kwalieit was prut. na nog geen 4 jaar een nieuwe moeten kopen.
Mijn moeder heeft ruim een half jaar moeten wachten op dr bank, en kreeg toen ook nog eens de verkeerde kleur geleverd. Nog een maand moeten wachten, toen eindelijk geleverd, werkte het verstel systeem voor de voetensteun niet. Mijn stiefvader was er toen zo klaar mee dat hij hem zelf is gaan repareren, maar na 2 jaar hebben ze hem toch de deur uitgedaan, was helemaal doorgezakt, en dat was echt geen goedkope bank.