Wat te doen met verjaardag?

Discussie in 'De lounge' gestart door DRLB, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Hoi dames,

Momenteel zitten wij in de verbouwing van ons eerste huis, dit kost onwijs veel geld, maar hadden we natuurlijk ingecalculeerd.
    Ook gaan we dit jaar trouwen, en houden we geld voor opzij:
    Deze maand ben ik jarig, en ons huis is nog niet de perfecte locatie voor een feestje.
    Om deze reden zal ik de verjaardag bij mijn ouders vieren.
    Ook al hebben we het nu niet mega luxe met geld (mag niet klagen hoor, maar ik ben meer het type; ik steek het geld liever in het huis...)
    Toch wil ik mijn verjaardag vieren en de familie wat lekkers voorzetten.
    Nu hoor ik graag jullie ideeën over wat lekker is, niet al te duur, en makkelijk voor een groep van +/- 20 man.

Alvast bedankt!!
    Liefs

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    verschillende soepen en broodjes.
    lekker makkelijk en kun je zo duur maken als je zelf wil.
    je kan ook makkelijk zelf een huzaren/rundvleessalade maken en een paar bakken ijs als toetje?

3. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Lekker zelf een taart bakken of cake enzo :) Ik zou vooral moeite doen voor de koffie (het taart gedeelte) eten da hoeft toch niet perse? en als je dat graag doet dan zou ik idd voor soepen gaan met salade en broodjes

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Lekker zelf een taart bakken evt met bakmixen. Wat chips en nootjes rondje kaasblokjes en klaar. Niet te moeilijk doen. Kost niet veel en is zo klaar.

Gefeliciteerd alvast!

5. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Bedankt dames!!😘
    Hele leuke ideeën hihi

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik zou gaan voor soep met broodjes :) wil je het wat luxer aan pakken dan bolletjes met ham en kaas dan zou ik kiezen voor belegde Turkse broden

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hou voor het gebak de supermarkten even in de gaten, er zijn af en toe aanbiedingen, waarvoor je zelf niet kunt gaan bakken ;) .

Verder soep en broodjes, of soep/ salade/ turks brood, ook erg lekker.

8. LSQ

LSQ Niet meer actief

Als je wel ook avondeten wilt doen, kun je ook denken aan pannenkoeken. Vooral als er kinderen zijn, is dat soms een erg makkelijke optie die je zo duur kunt maken als je wilt. Je kunt ze vooraf voorbereiden met bv kaas of suiker en dan koud serveren. En uiteraard ook even ter plekke snel bakken en warm serveren, eventueel met warme topings of koude topings op tafel.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Nou je dit zegt: Wij deden ook wel poffertjes - kant en klare. En dan salade erbij voor diegene die er niet van houden. Want veel volwassenen vonden poffertjes ook wel erg lekker :)

10. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

hema taart? 6euro voor een hele appelkruimel taart

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wraps met zalm Zelf kleine balletjes in tomatensaus maken voor aan de tapas prikker. Hamworst met augurk erin

Deel Deze Pagina