hmm misschien ligt het aan mij maar ik heb dus echt niet naar de spullen gekeken in de huizen en ook van huisdieren werd ik niet koud of warm.. zal mij een zorg wezen of de huidige eigenaar slordig is en van tierelantijntjes houd.. ik koop het huis en niet de spullen..
alle bovenstaande tips zijn denk ik het belangrijkst. Verder zou ik gewoon even heel goed alle ruimtes nakijken heel kritisch. wat zou je er zelf van vinden als het niet jou huis was. warme aankleding is altijd leuk en zelf houd ik er erg van wanneer de spullen bij elkaar passen check even of er nog dingen zijn blijven liggen zoals een klein verf werkje en dat soort dingen waardoor dingen niet `af` lijken. verder idd zorgen dat de wc en badkamer fris ruiken. vaatwasser uitgepakt. lege prullenbak. iets moois op tafel. gordijnen die netjes hangen. Tuin helemaal onkruidvrij en eventueel wat gezellige bloemen neer hangen etc... de persoonlijke spullen zou ik er op zich niet voor weghalen. daar moeten ze ook een beejte doorheen kunnen kijken toch?
Ik zou er geen vrachtwagen neer zetten... Dat trekt vast geen kopers... Nee hoor, grapje... En alle gekheid op een stokje, denk dat je heel veel tips hebt gekregen hier en ik hoop dat je snel een koper vindt. Succes!!!