In deze tijd kan het toch helaas zo zijn dat het onder de vraagprijs komt. Wij hebben ook dik 6000 minder gekregen dan we wilden.
Ik zou zeker ook foto's van de hal, de slaapkamers, badkamer plaatsen. Zo krijg je nog geen goede indruk van het huis. Plus de groene en grijze bakken en tegels die er op de foto's van de "oprit" staan had ik weggehaald. Het geeft een rommelig beeld. Tuin kan je ook nog een stuk verder opleuken en dan een mooie foto maken op een zonnige dag. Doet veel meer. Heel veel succes met de verkoop.
die stenen zijn van de buurman we delen zeg maar de tuin met 3 huizen, het hele rechter stuk is van ons, plus de helft van de oprit zeg maar, loopt allemaal een beetje krom.
wat de voorgangers allemaal zeggen; ik had zelfs de box uit mekaar gehaald en weg gezet onder het bed...zo leek de woonkamer nog groter...en onze kleine man was toen al 1 dus kon het wel makkelikjk weet niet hoe oud die van jou zijn... en idd speelgoed allemaal goed opruimen, liefst uit zicht en anders in manden/bakken doen succes
de jongste is 6 maanden, nog te klein dus om zonder box te kunnen. dit is trouwens het nieuwe huis. http://www.mijnalbum.nl/Album=NQQLGZPN
Dat jullie de box dan laten staan, begprijp ik wel met een kleintje. Hebben wij ook gedaan, we hebben hem alleen met de fotograaf even uit beeld gesleept naar de andere kant van de kamer. Bij bezichtigingen stond hij er gewoon. Ik zou die foto's van buiten met die vuilnisbakken en die oprit/stenen helemaal weglaten en daar voor in de plaats foto's van de slaapkamer er in zetten. De kinderkamer bij ons was ook best klein, maar de fotograaf kreeg hem er goed op. Nog een flinke klus jullie nieuwe huis, maar de ruimtes zien er goed uit, wordt vast mooi!
Dank je Ik ga morgen foto's maken van de 2 kinderkamers, die zijn even groot, onze kamer is wat kleiner en staat natuurlijk al vol met alleen het bed. Dan denk ik idd dat de foto's van buiten weg moeten en dan foto's van de slaapkamers. En misschien een foto van de wc/badlamer