Wat ben ik fout!! Gister hebben we een kunstkerstboom gekocht (altijd een echte gehad), en toen begonnen de kriebels! Dus heb ik de boom al gedeeltelijk opgetuigd (had lichtjes en slingers te kort, dus moet ik nog bijhalen) en rond de spiegel versierd !!! De boom is paars met zilver (als die af is volgt er een nieuwe foto!) Bekijk bijlage 109597
Hahaha leuk!! Ik kan ook niet wachten om de kerstboom op te zetten en alles leuk te versieren ! Ik wacht ook tot na 5 dec.
k wil hem ook al opzetten eigenlijk maar ben bang dat we al kunnen verhuizen rond kerst dus denk dat ik dit jaar geen opzet !! is wel t verstandigst.. Waarschijnlijk show ik toch mijn boom hier volgende week omdat ik het niet kan laten en hem toch opzet hahaha
Het eerste wat ik dacht..nu al? Hier komt ie pas na 5 dec. d'r in en gaat 7 jan. weer d'r uit. Heb d'r wel zin in..tis altijd zo gezellig!
ff met me mond los hoor toen ik het las haha is wel erg vroeg naar mijn mening. dan ben je er toch na de kerst meteen zat van en moet alles eruit?? hier pas na 5 dec de deco ophangen en een wk voor de kerst pas de boom maar jah nu heb ik ook altijd een echte met kluit die erna gewoon de tuin in gaat. ziet er wel leuk uit trouwens hoor
Zo jij bent snel haha! Ik zei vandaag nog tegen mijn vriend dat ik er ook alweer zin in had om hem neer te zetten, maar ik moet nog even geduld hebben... Ik denk dat ik hem over 2.5 week neerzet! Als hij staat, zet ik hier wel een foto neer!
Hier word de kerstboom binnenkort ook versierd ! Eerst even alle spullen opzoeken maar dat is niet zo moeilijk
Hahaha, ik dacht ook: Die is vroeg! Ik wacht zéker nog tot na 5 december. Weet nog niet of we een boom nemen, met die kleine kruipert hier. Ik doe niet aan nepbomen, maar die naalden die de kleine in zijn mond kan stoppen... Hmmm...
Leuk! haha maar hier komt hij als Sinterklaas weer weg is. Had er ook al zin in om hem neer te zetten, maar ben vannacht bevallen dus de kriebels zijn weer even weg haha
de buren tegenover ons hebben de kerstboom al staan en allerlei verlichting het ziet er gezellig uit maar vind het echt nog te vroeg om nu al de boom neer tezetten... hij komt er na sinterklaas... en de achterbuurman heeft het helejaar door zijn kerstverlichting buiten aan staan.. zelfs in de zomer