Mijn man is aangenomen bij een nieuwe baan Alleen vanmiddag krijgt hij pas het salaris te horen wat ze hem kunnen bieden, dus ik ben toch nog wel een tikkeltje nerveus of ze hem wel minstens kunnen bieden wat hij op zijn huidige baan krijgt Anders doen we het uiteraard niet Mijn man heeft bet hoog ingezet, 300 er bovenop Dus dan moeten ze tooch wel ergens in het midden uit kunnen komen lijkt mij?? Wat denken jullie? Sorry ik ben nerveus ik heb even wat positieve berichten nodig!!
Hier gingen we van een uitzichtloze situatie naar een topbaan met veel hoger salaris. Zonder morren gegeven wat man vroeg en die schatte al ruim in. Alles kan! Het is al super dat jouw man zo ver is gekomen in deze tijd, waarin iedereen op een baan aast. Complimenten en nu hopen dat ze hetzelfde in hem zien als jij doet
Ik heb mijn eis neergelegd (iets hoger natuurlijk) en kreeg dit ook exact plus goede secundaire (auto etc) Ik heb zelfs eens gehad dat ik met een bepaald salaris in mijn hoofd naar een onderhandeling ging (dat was al 300 eu hoger) helemaal bedacht hoe ik dat ging verkopen. Noemden ze zelf een bedrag wat in totaal 500 euro hoger was dan mijn laatst verdiende salaris. Ik zat gewoon met mijn bek vol tanden. Uh ja akkoord hoor! Kan alle kanten op. Goede tip is inderdaad bruto - netto verhoudingen! Ben benieuwd hoe het is gegaan!
Hier heeft mijn partner ook gewoon 300 euro hoger ingezet dan dat hij had - en wat denk je? Zonder morren ook gewoon gekregen Als hij zichzelf goed heeft kunnen verkopen (blijkbaar wel, want hij is aangenomen) dan zullen ze daar best wat voor over hebben.
hier heeft mijn man ook gekregen wat hij vroeg hij kan volgende week beginnen Jihaaaaa Hoe is het gegaan ?
Hij werd gebeld door de recruiter, die aangaf dat ze hem graag willen aannemen en ook wel het idee hebben dat hij het salaris waard is, maar omdat het wel erg hoog is vergeleken met het startsalaris van de meeste mensen bij dat bedrijf moeten ze weer toestemming vragen bij het hoger managment, dus hij wordt nu op dinsdag weer teruggebeld. Ik vind mijn man wel stoer hoor Ik zou direct hebben gezegd dat ik ook wel iets omlaag kon, maar hij bleef gewoon volhouden en zei: vraag het dan eerst maar bij dat hoger managment, en als het dan niet kan, dan kunnen we altijd nog kijken of het misschien iets naar beneden kan Dus wordt vervolgd
Goed hoor! Mijn man had afgelopen najaar hetzelfde, en omdat hij vanuit een vaste baan solliciteerde kon hij ook wel wat eisen stellen. Blijkbaar wilden ze m hebben want hij heeft alles gekregen, en dat ging om meer dan 300 of 500 euro. Zou wel een netto berekening laten maken en natuurlijk de secundaire arbeidsvoorwaarden goed bekijken.
Daar waren we ook erg tevreden mee Er gaat wel wat meer vanaf dan bij onze vorige baan, maar dat komt ook omdat we nu pensioen gaan opbouwen, en dat was bij onze vorige baan niet het geval.