Huis verpest door programma welcome home

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb de beelden gezien op omroepbrabant.
    Er zijn inderdaad een aantal dingen die niet perfect zijn.
    Maar die vrouw is volgens mij vergeten dat het hier wel om een bouwval ging, dus ze kan toch niet verwachten dat het meteen helemaal afgemaakt kan worden.
    Is ze ook vergeten dat ze allemaal nieuwe meubels een keuken en zo heeft gekregen.
    En dat ze geen lekage meer heeft.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Teenkrommend! Spullen eruit trekken en in oude staat brengen, ondankbaar figuur. Bah.
    Ik zag het toevallig op SBS, heb het snel eraf gezet want ik zat me op te vreten.

3. danip

danip Niet meer actief

Nou inderdaad, herstel het dan maar weer in oude staat. Wat een ondankbaar mens zeg! Wordt je huis van bouwval naar echt huis verbouwd, ga je lopen klagen over een paar dingen die niet perfect zouden zijn. Echt te erg voor woorden!

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja en dan laat ze ook nog haar buurvrouw het woord doen.
    Jeetje en Rtl gaat het nog voor dr herstellen ook nog.
    Onverstelbaar :$

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

tsjonge jonge wees blij dat je geholpen word zeg. pfff wat verwacht ze dan een villa metr allerlei luxe dingen?

pff

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat een ondankbaar schepsel zeg! ze zou dankbaar moeten zijn ze heeft verdomme een compleet nieuwe keuken etc gekregen en dat gaan ze nog zeuren echt te gek voor woorden!

natascha zei gister dat ze het zo sneu vind voor de 105 mensen die geholpen hebben waaronder haar 3 zoons! en dat werk word gewoon afgebrand.

blijkbaar heb je het dan ook niet nodig als je er ook nog over gaat zeuren.

nee zo iets ondankbaars bah!

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ondankbaar stuk kreng zeg. Sorry kan hier echt kwaad om worden! Wees blij dat er meer dan 100 man voor je klaar hebben gestaan. Dag en nacht. En dan nog niet tevreden zijn. Ik hoop dat rtl zegt, dat ze haar niet helpen en dat ze het maar uitzoekt. Bah.

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja is het echt die dame die klaagt of haar buurvrouw die gewoon graag media aandacht ziet en haar zin door duwt?

tevens is het telegraaf he, die dikken altijd zo lekker aan en/of vertellen halve waarheden of laten informatie weg om het smeuiger te maken

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb dat hele programma niet gezien maar zag net een filmpje op omroep brabant en vind het wel allemaal heel lelijk afgewerkt. Verpest lijkt me een groot woord en weet dus niet hoe het er voorheen uitzag.

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vind ook dat ze niet zo moeten klagen..misschien dat er sommige dingen niet helemaal goed waren,maar het heeft hun niks gekost (mag ik aannemen toch?)
    en idd al die nieuwe meubels,keuken, toilet etc

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja maar ze zegt ook echt dat huis nu erger was als toen, het was toen niet eens woonbaar.
    Oke en er is inderdaad niet perfect getext en zo, en er zijn inderdaad wel wat dingentjes niet helemaal in orde.
    Maar om nou te zeggen dat het huis verpest is vindt ik wel heel ver gaan.

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    OK, verpest is een groot woord want dat is schier onmogelijk gezien de toestand van het huis voor het programma.

Maar wat ik net op Omroep Brabant zag, vind ik het wel heel slordig afgewerkt. Die badkamer is idd slecht geïnstalleerd met beginnersfouten (kranen die niet open kunnen, deuren die niet ver genoeg open kunnen, de plee die niet tegen de muur aan staat), hele deuren ontbreken, stukken vloer die ontbreken, enz. Ik vind dat ze zeker wel mag verwachten dat dit in orde wordt gemaakt, per slot van rekening verdient RTL genoeg aan háár leed....

Dus wat mij betreft ligt de waarheid een beetje in het midden eerlijk gezegd.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    heb net de herhaling gezien van het programma.....
    het grootste deel wordt gedaan door vrienden en familie, nou....die zullen zich een volgende keer bedenken om haar te helpen....

oke, dat qua installatie etc gebreken zijn, die kunnen opgelost worden, maar om te zeggen dat je hui in mindere staat is als voor de metamorfose....belachelijk!! zoals het ervoor was zou ik me schamen om mensen binnen te laten.....

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Eens!

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt het trouwens altijd wel al vreemd dat ze in een paar dagen een heel huis kunnen verbouwen.
    Je kan dan eigelijk al niet verwachten dat het allemaal in orde is.
    En als je ziet hoeveel mensen eraan mee helpen, je zult zeggen ze lopen elkaar in de weg.
    En zijn al die mensen even handig, nou lijkt me niet.
    Maar het huis was toch veel beter als van te voren.
    Het zijn eigelijk wel allemaal kleine dingentjes die niet in orde zijn.
    Zoals de kraan douchdeur, gewoon wat afwerk dingetjes.
    Maar ik zeg het kan in 2 dagen ook niet helemaal perfect.

Iemand gaf een reactie op de telegraag site, ze hebben voor 50,000 euro verbouwd en er moet voor 200 euro wat dingentjes bijgewerkt worden.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou vind die kraan, toilet en douchedeur geen afwerkdingetjes. Vind dat gewoon dingen die niet proffesioneel gedaan zijn, gewoon dom werk geleverd en wie weet wat er nog meer schuilt, straks zit je met allemaal lekkages ofzo.

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ben het hier mee eens, ik vind het ook zeer slordig afgewerkt en ja dan kan ik me best wel voorstellen dat deze vrouw daar boos over word/is. Het zal namelijk wel weer genoeg geld gaan kosten om dit te gaan opknappen.

Daarbij word er in het begin van het filmpje gezegd dat deze vrouw zelf niet mag praten inverband een contract met rtl, daarom doet die buurvrouw het woord.

18. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.605
    1.062
    113
    Hier
    in zo'n progamma gaat het er vooral om een leuk programma te maken. en te verdienen. rtl is echt geen liefdadigheids bedrijf geworden opeens hoor.
    mijn vriend heeft wel eens voor eigen huis en tuin gewerkt en daar moeten mensen wel betalen en dan moest ook alles snel gemaakt worden en als het er maar leuk uit zag op tv. mijn vriend is een perfectionist dus hij was er snel klaar mee want stond er niet achter.

19. noukie89

noukie89 Niet meer actief

dat mens moeten achter het behang plakken met 10 lagen erover

Deel Deze Pagina