Huis versieren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristientje, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Het huis versieren heb ik beide keren aan anderen overgelaten. Beide keren in het ziekenhuis bevallen. 1e ks
    (4 nachten ziekenhuis), toen hebben mijn zus en mijn vriend het huis versierd. 2e gewoon bevallen en 1 nachtje ziekenhuis. Toen hebben mijn dochter en mijn zus met de buurvrouw ons huis versierd.

Leuke thuiskomers. Gewoon leuk met een ooievaar, vlaggetjes, ballonnen. Niet over-the-top.

2. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeel leuk die rompertjes met de naam!!!

Die strik aan de voordeur zag ik ook laatst vond ik ook leuk!

Ik ben van de saaie ooievaar denk ik haha zo'n opblaasbare ooievaar die door het raam is "gevlogen" vind ik heel erg afgezaagd maar zo'n ouderwetse houten vind ik stiekem nog wel leuk..

Oja wat ook echt niet kan (vind ik) is zo'n opblaasbare baby van 3 meter hoog in je voortuin..

Overigens hoop ik niet dat mijn familie en vrienden iets gaan versieren want we hebben net een (splinternieuw) huis en wil absoluut geen plakkers oid op de muur :p

3. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Ik heb hem besteld via simply colors. Je kunt zelf een afbeelding en tekst (lettertype) samenstellen. Ik had m met 2 dagen in huis.
    En hij is moooi! :)

4. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
  5. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Bij ons gaat mn zusje het huis versieren. Zelf doen wordt lastig omdat we het geslacht niet willen weten voor de bevalling :D
    Zij gaat dus na de bevalling snel vanalles kopen en versieren😊

6. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Dat rompertjes-idee zag ik ook op Pinterest, maar wij hebben wel zo'n lange naam dat dat een beetje een kostbaar idee zou worden :p
    Wij hebben een slinger gekocht met schoolbordverf er op en schrijven daar de naam op. En we mogen een grappig ooievaarding van vrienden lenen. En wij hebben zo'n overkappinkje voor de deur, dus daar kunnen we t mooi ophangen.
    Zag trouwens op Pinterest ook n geboortebord in de vorm van beschuit met muisjes met een hap er uit, super leuk!

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wij hebben deze maar dan met een andere naam uiteraard :)

We hebben geen voortuin maar wel een grote pot met plant bij de voordeur. Hier gaan ook nog roze strikjes in :)

Leuk leuk leuk!

Voor die kransen zou je eens moeten kijken op Feestkrans.nl daar komt die van ons ook vandaan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,8 KB
      Weergaven:
      49
  8. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    MoniqueA wat een leuke krans! Die site ga ik sowieso opslaan! En pippa26 die mobiel is ook erg leuk en vrij eenvoudig te maken denk ik. Wat een goede ideeën allemaal :)

Deel Deze Pagina