Ik ben er gisteren geweest, het was best leuk maar ik had er zelf iets meer van verwacht. Maar misschien komt het ook omdat ik al bevallen ben hoor en niet zwanger ben op dit moment. Maar we hebben ons er een hele dag vermaakt zo met twee van die kleine mannekes.
Ik was er vorig jaar ook (hoogzwanger van Ewout), en gisteren was ik er ook. k ben dus gisteren samen met Ewout naar de 9 maanden beurs geweest. Was echt heel leuk. Ik heb ook een gratis echo laten maken bij de Kruitvat stand. Was een echto van hooguit 10 min. maar wel weer leuk om even te kijken. Eigenlijk was het niet nodig want ik krijg er vrijdag weer een hahaha. Maar ja als het gratis is is het wel erg uitnodigend, het was wel een 2D echo. Kindje lag nu meer gedraait, het keek richting navel. Dus we konden het babytje met het voor aan gezichtje bekijken. Ik heb ook 2 shirtjes laten maken bij Simplycolors. Die hebben leuke kleurtjes en zeer betaalbaar. En ze bedrukken het ook nog. Ik heb er op laten zetten; 50% Jan 50% Esther 100% SWEET En ik heb dat ook laten maken voor Ewout, maar dan geen sweet er op maar Ewout natuurlijk hahaha. Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo heel veel gekocht. Ik was er vorig jaar ook geweest en toen heb ik heel veel gekocht. Ik heb nog Mirna Goosen gezien met een camera ploeg en Rafaella (lekker belangrijk)...
Ik ben voorgaande jaren altijd met (zwangere) vriendinnen geweest. Nu ben ik zwanger en wil ik er natuurlijk ook graag heen. Wij gaan zaterdag! Voorgaande jaren vond ik het erg leuk, ondanks dat ik geen kinderen had en niet zwanger was! Liefs Elma
Jaaaaah en het was bere gezellig! hahaha. Je kan je er de hele dag wel vermaken, we waren er van half 12 tot 4 uur, en we hebben ons niet verveeld
Gratis echo bij de kruitvat stand ? Vertel, vertel, vertel? Echt? Weet iemand wat er in de Raffi tas zit ? Ben benieuwd
Ben net weer thuis! Pfffff.je ..ben wel kapot hoor! Was er om 19.00 uur en 20.30 alweer in de auto...viel me een beetje kan ook tegen maar ligt ook aan mij aangezien ik al moe was toen ik er net was...wel mooie leuke positiekleding kunnen kopen bij prenatal!
Wel leuk zo'n gratis echo! Maar vind wel een beetje eng... stel nou dat er iets te zien is wat niet goed is... of ben ik nu gewoon aan het zeuren
In de raffie tas, zit een fles drinken en een hoop reclame rommel. De tas zelf is wel leuk, makkelijk om mee te nemen. Verder vondt ik de beurs wel leuk, het was niet super druk dus dat was wel lekker. Jammer dat de kruidvat niet met luiers stond (voorgaande keren nl. wel), verder niet veel leuke aanbiedingen. Idd. leuk als je zwanger bent, heel veel positiekleding en veel stands met echo's (o.a. ook twinkelster waar ik ook ben geweest met heeeeel erg mooi resultaat) De meiden die gaan, heel veel plezier
Die gratis echo spreekt me wel aan helemaal omdat ik in week 9 mijn laatste echo heb gehad en nu moet wachten tot 28 maart! Krijg je ook fotootjes ofzo mee?
Ik ben gister geweest en ik vond het erg leuk! Bij de kruidvatstand voor de gratis echo nou die was na een half uurtje al vol voor de hele dag... was wel jammer maargoed... Verder leuke aanbiedingen bij de prenatal, heb een mooie luiertas van little compagnie voor 15 euro gekocht. En verder wat kleertjes en zwitsalproducten voor weinig Wij waren er om 11 uur en tegen 1500 uur weer weggegaan, lang zat en we hebben alles gezien. Ja, ik vond het leuk heb me dus goed vermaakt, leuke modeshow ook!