hoi dames, ik wil binnenkort mainzena koekjes gaan maken maar nu zie ik in verschillende recepten bij de een margarine staan en bij de ander roomboter, weten jullie wat ik het beste kan gebruiken?
Oooh die zijn zoooo lekker!! Zat ik pas ook aan te denken om eens (proberen!!) te maken hihi Denk dat het niet zoveel uitmaakt, margarine of roomboter, het laatste is wel iets vetter maar vind ik wel lekkerder smaken, alleen heb ik het dan over brownies Anders probeer je het toch allebei ? Laat je het weten als je ze klaar hebt, kom ik even proeven
Ik gebruik voor dingen die ik moet bakken altijd roomboter. Laatst was er hier op het forum ook iemand waarvan de man in een boterfabriek werkte en die wist te melden dat roomboter beter is als margarine omdat er meer goede vetten in zouden zitten.
Voor bakken gebruik ik als het even kan altijd roomboter, is toch net wat lekkerder en minder droog (in cake bijvoorbeeld dan)
Ik vind persoonlijk bij maizena koekjes margarine lekkerder (daar maak ik ze altijd mee). Het zijn toch wat brosse/droge koekjes en ik vind ze met roomboter te vettig smaken/worden. Maar dat is mijn persoonlijke smaak
Roomboter, lekkerder en met gezonde vetten! Margarine is net plastic en ik eet geen plastic met onuitspreekbare toevoegingen erin.