Hallo! Misschien beetje een domme vraag, maar wij gaan verhuizen naar een huis waar een hele oude dame heeft gewoond. Er is geen internetaansluiting in dat huis en ik als internetaddict wil dus echt wel internet. Maar waar moet je dan beginnen? Moeten er kabels aangelegd worden? Ik heb echt geen idee. Wie kan mij helpen? Ik kan geen goede zoekterm voor google vinden haha. En wellicht heeft iemand ervaring.
Als er een telefoonaansluiting aanwezig is dan kan je met een pakket van je provider een aansluiting maken
hihi ik moest ook even nadenken idd via telefoonaansluiting, hebben mijn ouders ook. dat is ADSL geloof ik.
ja dat gaat via de televisieaansluiting dus is niet zo'n probleem, misschien moet er een nieuw kastje komen maar daar kan je even je provider voor bellen, no problem denk ik..
Ohh dank jullie wel Dat is goed om te horen.. ik dacht dat ze helemaal een kabel moesten komen leggen haha. Blond. Thankss!
Als er kabel of telefoon ligt, is het een kwestie van abonnement kiezen. En dan krijg je dat kastje er meestal (bijna) gratis bij..