Huisapotheek zwangerschapstest.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Neona, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neona

Neona Lid

6 jan 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    #1 Neona, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    Hallo Dame's
    Ik heb gisteren een Test gehaaldt bij de winkel +
    Nu heb ik de test uitgevoerdt en bleek het negatief te zijn.

ik wilde vanmorgen de test weg gooien maar zag de test op positief staan nu heb ik mijn twijffels..:(

Ik heb de bijsluiter geleze dat je na 10 minuten de uitslag niet kan geloven als het tog verandert is.

Maar ik heb ook gehoordt als de test later positief blijk te zijn ben je alware wel zwanger

wandt dan heeft de test op de 1 of ander manier wel hgc in je lichaam opgespoort..

kan iemand mij helpen..of info geven..

Ik ben pas de 21ste ong geweest maar had zulke zere borsten en heb zulke eetbuien dat ik dacht wat is dit..

en gister had ik een hele onrustige nacht .

.toen ik smorgens uiteindelijk uit mijn bed was gegaan en wilde opstaan deet mijn onderbuik zo erg pijn..bij het plasen voelde ik een hele erge druk met krampen net weeen .. met het zitten en fietsen op klinker wegen ook..ik snapte de hellemaal niks van en daarom heb ik even een test gehaaldt..

veel liefs mij

2. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik zou gewoon over een paar dagen opnieuw testen voor alle zekerheid.
    Als je zwanger bent zou je hgc verhoogd zijn,dus wie weet..;)

Klinkt wel logisch maar aan de andere kant ze zetten niet voor niets zoiets op de bijsluiter.;)

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    over een paar dagen gewoon nog eens testen dan wel met een andere test als je zwanger bent dan moet de test over een paar dagen meteen duidelijkheid geven.

4. Neona

Neona Lid

6 jan 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    Bedankt voor het reageren.
    Ik ga over paar dagen zeker nog een test doen..
    Wandt volgens mij om de 2 dagen stijgt je hcg met .. hoeveelheid als het goed is ..(A)

5. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey ik wil je niet teleurstellen maar als ik naar je banner kijk lijkt het me niet dat je zwanger bent...stel dat je je ei al gehad hebt en dat op dag 14 is geweest is dat pas 2 dagen geleden, en dat zou beteken dat het eitje nog niet ingenesteld is, pas na de innesteling gaat je lichaam hcg aanmaken en pas daarna kan je dat meten in je urine meestal pas op z'n vroegst 10 dagen na je ei!..die buikkrampen kunnen er ook op wijzen dat je je ei misschien gevoelt hebt..misschien dat je ei iets later is deze maand.

dat streepje wat je zag kan een indroog lijntje zijn..daarom is een positest na langer dan 10 min niet meer geldig. heb ik vorige maand ook gehad en helaas toch ongi geworden.

ik hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent maar zou voorlopig nog even wachten met testen, meestal test je pas posi op de dag van je nod en op z'n vroegst 4 dagen ervoor.

succes!

xxx

Deel Deze Pagina