huisartenpost geweest

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Fijn dat alles ok is met jou! En morgen idd een eerste kennismaking met je kleine! En dan zal de rust vast weer wat zijn terug gekeerd! Gek is het he, dat je zo,n kleintje nog maar zo kort bij je draagt en hoe sterk zo,n band al kan zijn! Ik denk dat dat ware moedergevoelens zijn! Liefs Carry

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Kop op Denise,
    Het ziet er nu goed uit toch? Ik heb vorige maand een vaginale echo gehad. Stelt echt niets voor en ik ben pas echt een bangerik. Niets gewend he! (ikke dan) Wat ik erg genant vond was dat er een co-arts bij was. Tja ze moeten het ook leren, maar deze "knul" zag er uit als 18. Voelde me daar errug ongemakkelijk door hoor. Men dacht aan een vleesboom vandaar. Was bij een eerdere echo gezien...maar nu niet meer :(: ..... Dus nu naar interne...
    Je hebt ons wel inspanning gebracht vanavond hoor! Leuk en lief dat iedereen zo meeleeft he? Laat je ons morgen weer wat weten? Heel veel succes meid!

Groetjes, Karin

3. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Fijn dat alles goed is Denise.
    Daar was ik nou ook bang voor toen ik je klachten las , een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, blij dat het dat niet is voor je.

Hoe voel je je nu dan?
    Nog pijn?

Heel veel succes morgen!!

GRoetjes

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    hey lieverds!!

het gaat wel weer wat beter.
    ben al wat opgeknapt weer,dus waarschijnlijk toch een buikgriepje erbij??!!
    we gaan zometeen weer naar de huisarts omdat we eerst een echo willen voor we zeker weten dat alles goed is.
    dan pas zijn we gerustgesteld,eerder be ik er niet 100% gerust onder!
    heb niet lekker geslapen vannacht,was erg onrustig eronder.
    mn huisarts was ook onwijs lief,ze had gisteren dienst bij de huisartenpost en die wou ook een echo zodat we geruster zijn en voor alle zekerheid,dat ook de artsen zeker weten dat die kleine gewoon lekker aan het groeien is enzo.
    ben in ieder geval zo vreselijk blij dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is!!!

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Kan me voorstellen dat je niet lekker geslapen heb.
    Eerst de echo en dan helemaal gerust.
    Laat je het even weten?

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik laat het zeker weten aan jullie weten als ik terug ben.
    om 09.20uur hebben we een afspraak bij de huisarts.
    ik ben alleen zoooooo vreselijk moe.
    als we terug zijn ga ik echt nog even slapen.
    heb zo slecht geslapen,en als ik sliep sliep ik erg onrustig volgens mij want heb ook raar gedroomd.
    ben nu echt nerveus aan het worden!!!
    vandaag eerste kennismaking met ons kindje!!

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gelukkig ziet het er goed uit. Hoop dat de echo je helemaal gerust kan stellen!
    Suc6

8. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tjee meid je maakt wat mee ik hoop dat je na je echo een beetje tot rust kan komen en lekker kan bijslapen was wel schrikken je verhaal ben benieuwd hoe het was bij de echo sterkte
    groetjes jacky

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik ben net bij de huisarts geweest en we moeten om 10.30uur bij de Gyn. zijn waar we de gehele zwangerschap bij gaan blijven :)
    we krijgen onze eerste echo,een inwendige echo en we gaan vandaag voor het eerst ons kleine hummeltje zien!!!
    ik ben wel zo nerveus haha!!!
    zal alles goed zijn?
    hoe groot is de kleine nu?

ik vind een inwendige echo doodeng maar jah,die mensen hebben er voor geleerd.
    mag ik weer in mn blote kont liggen :p
    gelukkig zien die mensen elke dag wel een blote kont ;)
    ik voel een steekje geluk,WE GAAN VANDAAG ONS KINDJE ZIEN :D

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    He Denise!

Wees niet bang voor de inwendige echo. In het begin dat ze naar "binnen" gaan is het voor je gevoel ff onprettig. Maar daarna zie je al heel snel je kleine op het beeld verschijnen en dan maakt het je niets meer uit of het inwendig is of niet! Je ziet je kleine babytje op beeld en niets kan je op dat moment gelukkiger maken ;)

Heel veel succes en we horen het wel!

11. nathalie1980

nathalie1980 Actief lid

8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    hoi denise veel plezier straks met de echo want ik ga ervan uit dat alles goed is met de kleine geniet maar lekker van je echo kijk je ogen maar uit want het is echt geweldig om de eerste keer kennis te maken met je kleintje wens je een hele fijne zwangeschap toe en natuurlijk een gezond kindje over ong 23 weken hou ons op de hoogte :p :p
    groetjes nathalie

12. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Spanennd allemaal hoor, heb het hele verhaal net gelezen, wat een toestand! maar gelukkig gaat het nu weer wat beter!
    Ik heb ook tig inwendige echo's gehad, het is eerst heel vreemd en raar, maar ja als je daar eenmaal ligt is het minder eng. Het licht gaat uit en ze kijken alleen nog maar naar het beeldje op de tv. En dat is zo mooi dat je alles om je heen vergeet!
    Succes en we horen heel graag hoe het is geweest!!! :D

13. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Oo Denise wat een spannend verhaal zeg, ik lees het net allemaal, jeempie wat een spanning. Ik heb gelezen met een hand voor mijn mond en mijn tenen gekromd.. ;)
    Fijn dat het tot nu toe goed nieuws is geweest en ik ben natuurlijk erg benieuwd wat je na straks te vertellen hebt :) je ontmoeting met je komende dochter of zoon hihi. of alle 2!
    Succes meid we horen en sterkte,
    Liefs

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En, weet je al meer??

15. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Denise, en? Weet je al iets meer? Heb net het hele verhaal gelezen en ben nu toch wel benieuwd hoe het met je gaat...

Liefs Niki &x

16. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    WAT WAS HET GAAAAAAAAFFFF!!!!

oowww wat ben ik verbaasd van dat frummeltje van 1 cm in mn buik!!!
    ze denken wel dat ik 1 week korter zwanger ben,gezien de grootte en dat e rnog geen hartje zichtbaar was.
    maar wat was dat gaaf!!!!
    ik voelde me vrij ongemakkelijk in mn blote kont in die stoel met van die beugels,waar mn benen op lagen maar eenmaal toen ik het inieminie dingentje zag was ik dol gelukkig.
    mn vriend zag ik stralen,ik kon wel janken geluk!!
    in mn album staat de echofoto....

niks duidt op een miskraam,helemaal niet zelfs.
    geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap,het kindje zit mooi in de baarmoeder en zit er goed!
    ik ben zooooooo verschrikkelijk blij!!!!!!!!!!!
    kan mn geluk niet beschrijven maar het is FANTASTISCH!!!!

zo dat is er weer uit :D

17. Niet meer actief

Hoi Denise.

Hoe is het er nu mee. Vond het best wel een spannend verhaal. Hopelijk is alles weer goed met jou en je beebie..

groetjes Martine

18. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Fijn voor je dat alles goed is meid! Heerlijk nieuws. Nu echt gaan genieten van je zwangerschap hoor. maak je geen zorgen meer en geniet van jullie kleine wonder in je buik!

19. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Denise, wat fijn voor je!!! Hehe, eindelijk helemaal gerustgesteld :)
    Nu lekker gaan genieten hoor!!! ;)

20. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik ga nu echt zeker dubbel en dwars genieten!!
    gisteren was heftig maar alles is prima in orde :D
    hoe gelukkiger kunnen ze me maken haha...

Deel Deze Pagina