ben blij voor je dat je nu gerust ben en dat alles goed zit geniet lekker van je buikie die komen gaat. dikke knuff tweety
dat ga ik echt zeker weten doen!!!! ben alleen wel ongeloooooflijk moe van alle spanningen die met zich mee brengde!! zo nog even na de huisarts om alles te vertellen,ze leeft helemaal mee mn huisarts(is echt een mega tof mens!) vind het gewoon leuk om het haar zo te laten zien haha!
Whaaaaaa wat goed nieuws jo, heerlijk, Zo nu lekker ontspannen en verder genieten Weg met die onzekerheid veel liefs,
ik wil weer een echo hahaha! als ik zon ding thuis had dan zat ik de hele dag te kijken denk ik hahaha! kben echt zoooooo blij!!!! niks is toffer dan je kindje te zien en er een foto van te hebben zodat ik elke minuut van de dag naar de uk kan kijken
Nou, inderdaad gelukkig dat alles goed is! Leuk hé, zo'n echo?! Ik heb er ook al 2 gehad, vanmiddag naar de verloskundige, hopelijk kunnen we het hartje dan horen... Liefs Niki
helaas zagen wij nog geen hartje mja ben nog niet lang zwanger. gaaf joh dat je er al 2 hebt gehad! ik wil elke dag wel haha! ik hoop dat je snel je kindjes hartje mag zien kloppen
Hoi Denise, Gelukkig was uiteindelijk alles goedgekomen! Ben super blij voor je! Wat leuk is dat he, als je hem/haar voor het eerst ziet! We hadden de vorige keer voor de grap aan de echoscopist (super leuke man) gevraagd of het misschien mogelijk was om zo'n echo-apparaat prive aan te schaffen en of het duur was. Hij antwoordde niet, hij lachtte alleen maar een beetje. Dan weet je wel hoe laat het is
Oh Denise, ik ben zo blij dat alles goed is! Leuke bijkomstigheid dat je nu wel je kindje hebt mogen zien he! Geweldig lijkt me dat! Ik ga vrijdag een afspraak maken bij de verloskundige. Ga maar lekker genieten meid! ben je al weer een beetje bijgeslapen ondertussen? Wel je rust nemen hoor! Liefs, Moontje
heb net heerlijk een uurtje geslapen. als ik nu in bed ga liggen dan slaap ik tot morgen door denk ik! ik zit steeds de echo te bekijken haha het is zo maf dat er aan de binnenkant in mn buik een klein wondertje zich klaarmaakt om in oktober de grote wereld in te stappen. we waren boodschappen doen en toen kreeg ik weer die gruwelijke pijn in mn buik. ben buiten op een muurtje gaan zitten want ik trok het niet meer. was ook vreselijk moe en ik zie het als een teken van mn lichaam dat ik rustiger aan moet doen. ik ben toen we thuis kwamen op de bank gaan liggen en viel bijna gelijk in slaap haha! zegt genoeg moet zeggen dat mn dag vandaag niet meer stuk te krijgen is
Dat geloof ik ja, dat je dag niet meer stuk kan! Maar ik geloof ook wel dat jij heel veel doet op een dag he? Ik heb ergens gelezen dat jij aan het eind van de dag wel eens terug werd geroepen door je lichaam, omdat je te veel had gedaan! Dus meid, doe het rustig aan en luister naar je lichaam! Als je moe bent, ga dan lekker een uurtje op de bank liggen als daar de mogelijkheid voor is. Overdag kan ik dat niet omdat ik moet werken, maar 's avonds neem ik wel gas terug hoor! Ik lig 's avonds voorts voor de televisie en ben dan echt op! Ik voel mijn buik ook als ik dat niet doe. Geniet nog van de dag he! Liefs, Moontje
weet je wat het met mij is. ik kan gewoon geen rust nemen. wil altijd maar bezig zijn,weg zijn,iets te doen hebben. en nu ik zwanger ben moet ik zo vreselijk wennen aan mijn hele lichaam doe anders doet en sneller moe is. en na gisteren heb ik helemaal een flinke waarschuwing gehad van mn lichaam en heb me er nu ook echt aan toegegegven. en moet zeggen dat het ook wat beter gaat. als ik maar rust neem
Super dat het allemaal zoo goed gaat heb net je echo foto gekeken heb er ook nog een reactie bij gezet!! Leuk man!! Ben zo blij voor jullie dat het allemaal goed gaat. Ik denk dat je idd maar goed naar je lichaam moet luisteren en lekker rustig aan moet doen. Liefs carry