Hoi dames, Ik heb een erg onregelmatige cyclus. Meestal komt mijn menstruatie om de 2, uiterlijk 3 weken. Inmiddels zit ik nu op dag 29... ik vraag me af of dit nu telt als "over tijd"? Bij een normale cyclus van 28 dagen in principe niet, maar ik ben het natuurlijk normaal al veel eerder. Wat denken jullie? Gaan testen?
Lastig te zeggen! Zeker als je zo‘n onregelmatige cyclus hebt. Ik zou dan uitgaan van het gemiddelde + een paar dagen..
Hm, dat is erg lastig! Ik heb zelf ook een erg onregelmatige cyclus. Na het stoppen vd pil had ik er eerst twee die in de buurt kwamen van 30 dagen en daarna eentje van 50 dagen en daarna weer 1 van 40. Ik testen altijd rond de 28 dagen. En daarna 1 keer in de week. Ik heb inmiddels vorige week positief getest!!
Gefeliciteerd met je positieve test! Als ik gemiddeld neem is het 22... ik wacht morgen even af en ga dan testen.. thank voor je reactie!
Je menstruatie komt gemiddeld elke 2 weken? Hoe moet ik dat zien dan? Want dan lijkt een eisprong me wel heel lastig.
Of je dan een eisprong hebt gehad ben ik dan niet zo zeker van. Na een eisprong duurd het gemiddeld 14 dagen voordat je weer opnieuw ongesteld zou worden. Dat betekend dat je dan na je menstruatie al na een paar dagen een eisprong zou hebben. Dat is veel te kort om een rijpe en goede eisprong te hebben. Bij 12 dagen lukt dat al helemaal niet. 31 dagen gaat er meer op lijken dat je een eisprong gehad zou kunnen hebben maar 12 en 20 zijn echt te kort.