Ja het zal eind van de dag wel weer meer zijn. Het is hier ook alweer vrij benauwd en warm weer. Dus echt afkoelen kan ie ook niet. Onze kleine meid is ook al ziek. Die kroop gisteravond tussen mij en me man en die was ook zoooooooo warm, snelle ademhaling maar toch was ik bij haar rustiger dan bij me zoon heel raar....Zij is nu ook nog zo warm dus heb ze beide nu thuis op de bank te hangen..... Het ziet er zo zielig uit het zijn net zielige hompjes....Hoop dat ze snel weer beter zijn vind het maar niks als ze ziek en zo rustig zijn, omdat ik dat niet van ze gewend ben!
Laten slapen, goed laten drinken (of vla, appelmoes e.d.) en met rust laten en vooral niet meezeulen naar een wachtkamer vol zieke mensen. Je zegt dat hij erg verkouden is, nou, dan heeft die koorts een functie; hij ruimt de rotzooi op uit het lichaam! Dus niet gaan onderdrukken met pcm, dat is nergens voor nodig, tenzij hij pijn heeft. Een ha kan trouwens niks doen in dit geval. Hij is geen kleine baby, heeft geen hoge koorts en wsl gewoon een virusinfectie. Vervelend, maar het gaat over!
Fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat je nu minder ongerust bent. Het is ook zo vervelend als je kind ziek is. Eventjes in bad vinden ze vaak ook erg prettig. Wel bij blijven nu hij ziek is.
@zogelukkig ik geef ook geen pcm of zetpil, heb ik gisteravond ook niet gedaan. Ben daar eerlijk gezegd ook niet zo snel in. Was bij de eerste wel anders, maar ik kwam er toen achter dat het alleen maar de koorts even onderdrukte en daarna weer terug kwam en hij dus langer ziek was. Zonder zetpil is ie veel sneller weer beter dus meestal laat ik ze er gewoon doorheen gaan. Stond alleen gister even in twijfel omdat ik 40.4 wel heel hoog vond maar niet gedaan. Minder warm aankleden hielp al een heel stuk! Eten wil ie niet, drinken gelukkig wel dus dat bied ik hem ook geregeld aan. Hij snotterd alles bijelkaar dus daar zal het ook wel weg komen. Onze ha doet ook niks dus daar hoef ik ook niet aan te komen. Rozeroos in bad met koorts was toch niet goed of ben ik nou weer verkeerd? Dacht dat je met koorts je lichaam een klap geeft als je in bad gaat? Kan het missen hebben hoor. Ben zeker blij dat het al wat minder is, vind het niks als ze ziek zijn neem het liever van ze over!