Dank je wel! Ik ga normaal ook niet snel naar de huisarts, maar vind het bij.mijn dochter soms zó moeilijk inschatten, omdat ze echt heel lang niets laat merken. Ze was wat pieperig en chagrijnig de afgelopen dagen, maar dat gooide ik op drukke dagen. Nu maar even extra knuffelen dus! Ze is zojuist na een paracetemolletje en warme melk bij mij op schoot in slaap gevallen. Is niet meer gebeurd na ze een maand of 3 was, dus wel duidelijk dat ze echt niet lekker is nu. Heerlijk even een paar uurtjes met haar op de bank dus
ik heb toen de oudste 4 jaar was, ook eens een keer niet gebled en het een dag of 3 aangekeken, tot ze smorgens vroeg om 6 uur wakker werd en 40,8 had. Maar het werd door de vervanger afgedaan als een griep en moest uitzieken. Na een dag weer gebeld, koorts was nog hoger. Uiteindelijk na 2 dagen was mijn eigen huisarts weer terug en bleek ze longontsteking te hebben... Dus als ik het niet vertouw, hoe duur de zorg daar ook van mag worden, bel ik vanaf die keer de huisarts Mennn wat was dat kind ziek!!
tja jammer dan... als ik twijfel over iets bel ik liever 10x voor niets een dokter dan 1x te laat hoor... geld is maar geld! mijn kindjes zijn me alles...
Maa je belt toch eerst... je hoort daarna zelf wel of je mag langskomen... zoja dan vertrouwen zij het zelf ook niet... en in ts haar geval dus toch gelukkig wel gedaa! dubbele oorontsteking!