Huisarts bellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier is dochterlief ook allergisch enheeft ook aerius.. werkt hier mestal binnen anerhalf a 2 uur..

goed dat je de ha even gaat laten kijken!

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn man heeft ook aerius voor allergische reactie op muggenbeten. Bij hem helpen de tabletten alleen tegen de jeuk en niet tegen de zwelling.

Goed dat je er even naar laat kijken, het kan ook een ooglid ontsteking zijn. Ook niet fijn.

Hopelijk trekt het snel weg.

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Hahahha ohhh die dacht idd vast dat is de meest slechte smoes ever...
    had je een foto laten zien ?

Succes met je zoontje ts.. hoop dat t meevalt!

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.533
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn middelste dochter heeft het eens gehad toen ze nog baby was.Haar oog was zo groot als een mandarijn.Echt heel extreem.Ben toen wel naar de dokter geweest maar die deed er niets aan.Koelen met een koud washandje kun je alvast doen.Bij haar was het met 2 dagen helemaal verdwenen.

5. kvinna

kvinna Niet meer actief

O jee, ben ik nou een heel slechte moeder als ik hier niet voor zou bellen?

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zou ook niet bellen. Maar goed mijn kind is niet allergisch voor muggen of wat dan ook.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Na hij heeft er ook pijn aan dus dan zou ik zeker bellen

8. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Wat een knapperd!!!
    Maar dat was natuurlijk niet jouw vraag... ;)

Ik zou toch even bellen en ernaar laten kijken

9. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ach wat sneu! Heb t ook weleens op m'n oog door een mug. Waarom daar? Als er zoveel meer plek is. Ook vaak op m'n vingers, ook zo'n irritante plek! Maar ja, die delen liggen natuurlijk boven de dekens...

10. Milujem

Milujem Niet meer actief

Zonde van die mooie oogjes :)
    Hopen dat ie gauw opknapt en het zo weer weg is ;)

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Wat een mooie zoon heb jij !! Wow mooie ogen..

Ik zou ook niet bellen, maar dat komt omdat ik zelf super allergisch ben en zo vaak rond gelopen heb en wel weet dat het de dag erna wel minder is.

ZIe je het verergeren dan zou ik wel langsgaan.

Sucses want leuk is het niet voor je zoontje.

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hoe was ie bij de ha ?

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Huisarts denkt niet dat het een ontsteking is, maar een muggenbult. Wat ik ook al een beetje dacht. Maar goed, doorgaan met wat we nu al doen. Koude washandjes, komkommer en de Aerius 1 maal daags geven.
    Wel zielig, want hij heeft er flink last van.

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Onze zoon krijgt van Bepaalde zonnebrand Crème ook zon dik oog heel apart ...

Sterkte

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Een scheet op het oog, ziet dat er ook niet zo uit?

Beterschap. Ik hoop dat het snel weg trekt!

16. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ohh beterschap met je zoon !

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben ook allergisch voor muggengif. En waar steken ze dan graag? Juist, ogen of lip of oor, autch!

Wsl lag je zoon verder onder zijn laken/ dekbed.

Ik vind Aerius wel een paardenmiddel voor zo'n kleintje! Word er zelf altijd retesuf van!

En een klamboe kopen.

18. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Is aerius zo'n paardenmiddel? Mijn dochters slikken het allebei voor hooikoorts maar nooit iets van sufheid gemerkt?

@TS sterkte met je zoontje, ik hoop dat het gauw minder is!

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zwangerschap/Lactatie

Teratogenese: Bij de mens, onvoldoende gegevens. Bij dieren geen aanwijzingen voor schadelijkheid. Advies: Gebruik ontraden.

Overgang in de moedermelk: Ja. Advies: Het gebruik van dit geneesmiddel of het geven van borstvoeding ontraden.

Bijwerkingen

Vaak (1-10%): vermoeidheid. Soms (0,1-1%): droge mond, hoofdpijn. Zeer zelden (< 0,01%): overgevoeligheidsreacties (anafylaxie, angio-oedeem, jeuk, huiduitslag en urticaria). Duizeligheid, slaperigheid, slapeloosheid, psychomotorische hyperactiviteit, hallucinaties. Tachycardie, palpitaties. Misselijkheid, braken, dyspepsie, buikpijn, diarree. Stijging van leverenzymwaarden, verhoogd bilirubine, hepatitis. Spierpijn. Bij kinderen jonger dan twee jaar is vaak (1–10%) gemeld: diarree, koorts en slapeloosheid.

Waarschuwingen en voorzorgen

Voorzichtig bij ernstige nierinsufficiëntie. Er zijn geen gegevens over het gebruik bij kinderen jonger dan één jaar. Bij kinderen jonger dan twee jaar is de diagnose rinitis meestal infectieus van aard.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gelukkig heeft hij daar geen last van. Heb het eerst op mezelf getest, en toen op hem.
    Maar het helpt 9 vd 10 keer wel heel erg goed bij hem. Hij heeft altijd van die gigantische plekken, die helemaal onder druk staan en is er vaak echt ziek van.
    Klamboe ligt hij onder, ik controleer zijn kamer elke avond maar deze &^#*&(@ heeft waarschijnlijk op de badkamer gezeten en heeft hem toen gepikt. Hij slaapt altijd half op de wc haha.
    Krengen!

Deel Deze Pagina