Voor ik weer zwanger raakte heb ik een keer gedroomd dat we er een jongetje bijkregen. Nu ben ik weer zwanger, en vannacht heb ik opnieuw gedroomd dat we een jongen krijgen. De vk voelde mijn buik, en kon zo de baby "pakken" en voelen dat het een jongen is. Wie heeft ook wel eens gedroomd over een geslacht, en klopte het ook? Mijn voorkeur is trouwens een meisje, dus daar kan het niet aan liggen .
Ik droomde een paar nachten dat ik een meisje krijg deze keer maar op de echo was het toch echt een jongen. Dus bij mij klopte het niet.
Ik heb nog nooit over het geslacht gedroomd. Toen ik zwanger was van de eerste droomde ik wel vaak over een kindje, maar dat kindje had dan geen gezicht en geslacht, tot we wisten dat het een meisje was toen kreeg het in mijn dromen ook een gezicht.
Ik dacht zeker te weten dat wij een meisje zouden krijgen maar in mijn dromen ging het steeds over een jongen. Het is inderdaad ook een jongentje geworden
Ja hoor en zelfs gedroomd over hoe mijn zoon eruit kwam te zien! Ik droomde over een jongen met blonde pijpekrullen blauwe ogen en een dikke toet Echt precies mijn zoon... Maar moet zeggen dat ik een angst had voor het krijgen van een jongen dus het is als je sceptisch bent erg vreemd dat ik droomde over een jongen Een kleine 2 rondes daarvoor kreeg ik een HSG en omdat ik al jaren bezig was voor een kindje had ik mijn gedachten niet bij "stel dat" Wou gewoon weten wat er aan de hand was met mij En kreeg een paar dagen daarvoor een droom van een meisje met groene ogen asblond haar en een smalle koppie Toen het onderzoek was afgelopen verloor ik een prop... Weet 100% zeker (nu dan he) dat ik toen zwanger was en ik haar ben verloren door mijn domme kop...
vorige zwangerschap droomde ik dat mijn man een een jongetje in mijn armen legde. ik kreeg idd een zoon. dit keer droom ik steeds over een zusje, zo heb ik gedroomd dat Ties met zijn zusje in bad zat, dat ik aan mijn moeder vertelde een meisje te hebben gekregen enz. ik betwijfel of het klopt, want ten eerste merk ik dat bijna iedere vrouw na een jongen verwacht/hoopt een meid te krijgen, en ten tweede heb ik volgens mij op een echo een piemeltje gezien
Ik heb ook een paar keer gedroomd dat we een meisje kregen en dat klopte ook. Mijn gevoel was ook heel sterk.
ik droomde toen ik net zwanger was dat het een meisje was. zelf dachten we altijd dat we een jongen zouden krijgen. dus voor de eerste echo zei ik tegen me man straks is het wel een meisje. en idd het word een meid me man heeft er 2 dagen aan moeten wennen maar vind het nu helemaal geweldig!
Ik heb ook een droom gehad, toen was ik een week of 15. En het klopte inderdaad. Daarna vaker gedroomd dat we een ..... krijgen.
Heel, heel, heel lang geleden toen ik zelf nog een meisje was (nou ja, net puber af) heb ik eens gedroomd dat mijn eerste kindje een dochtertje zou zijn. Ik zag toen in mijn droom een meisje van een jaar of 5 dat leek op mijzelf, maar waarvan ik wist dat ik het niet was maar mijn dochter. Deze droom heb ik destijds (ook weer heel, heel, heel lang geleden) verteld tegen de vader van het kindje dat nu in mijn buik groeit. En dat is volgens 5 echo's een meisje. Bizar of niet?
Ik heb 2x gedroomd dat het een knul is sinds ik zwanger ben. Mn vriend heeft 1x gedroomd dat het een meid is. Woensdag 20 weken echo dus ik hoop dat ze ons, naast goed nieuws dat alles in orde is, dan ook kunnen vertellen wat het wordt..
Ik droomde bij mijn 2e zwangerschap dat ik de haren invlechte bij allebij me dochters 1 met blond haar de aander rood! En inderdaad we kreggen nog een dochter en had rood haar dit vond ik wel bijzonder! Nu heb ik nog geen dromen gehad maar me oudste dochter (3) zegt dat ze een boertje krijgt ben benieuwt of ze gelijk gaat krijgen!
Ik droomde dat ik vanuit het ziekenhuis in de auto naar huis zat, met de baby's op de achterbank. Dat ik me toen opeens afvroeg of het eigenlijk jongetjes of meisjes waren ( het wordt een Tweeling wat ik toen al wist) En ik droomde dat ik toen zag dat het 2 meisjes waren, mijn man moest toen rechtsomkeer maken want ik wist zeker dat dit niet onze baby's waren, wij kregen voor mijn gevoel namelijk een jongen en een meisje. Nu hebben we de 20 weken echo gehad, en idd het worden een jongetje en een meisje.
ik had niet echt een droom maar tussen waken en slapen in ineens het gevoel alsof iets/iemand bij me in de kamer was en zei dat het een jongetje werd. zelfs een naam erbij gehoord. terwijl ik mijn hele leven al dacht als ik een kind krijg is het een meisje. mijn vriend had ook gedroomd dat het een jongen werd. en dat is het ook! ik had toen ik nog niet wist dat ik zwanger was ook gedroomd dat ik zwanger was, zag ik een compleet kindje in mijn buik. terwijl ik er eigenlijk niet echt mee bezig was en het niet verwachtte. maar toen was het me niet duidelijk welk geslacht.
Volgens mij heb ik het nooit gedroomd, maar ik heb er nooit ook maar een moment over getwijfeld dat mijn eerste kind een meisje zou zijn. We hebben een geslachtsecho gehad waarop ze het eerst niet kon zien. Ze dacht eerst een jongetje (bleek de navelstreng) en toen wist ik gewoon zeker dat ze het verkeerd had. Een naam voor een jongen hebben we ook niet eens bij nagedacht eigenlijk. Wel eens over gefantaseerd, maar we wisten wel dat het niet nodig zou zijn
Vanaf t moment met deze zwangerschap zegt mijn gevoel een meisje! Enige tijd geleden een droom gehad, waarbij de kleine al geboren was en ik vroeg; en wat is het? Waarop mn man zei.. Een meisje! Ook mn man denkt een meisje en vele meerdere mensen in onze omgeving, alleen schoonma houdt vol bij een jongen! Nog even wachten...vandaag om kwart voor 9 hebben we onze 20 weken echo, dan weten we het!
Ik wist 100% zeker dat we een jongetje zouden krijgen. Bij de 20-weken zou ik echt uit mijn stoel zijn gedonderd als het een meisje bleek te zijn. ik kreeg gelijk! Nu heb ik al een paar keer gedroomd over een meisje, en het voelt ook meer als een meisje (wel minder sterk dan bij mijn zoon). De mooiste droom was, toen ik in een kwartier tijd, zonder pijn, een prachtig lief meisje baarde, haha! Ik moet nog 15 weken wachten voor ik het zeker weet....
Dromen hebben geen voorspellende waarde, maar zijn een uiting van je onderbewustzijn. Dromen over een meisje of jongen zou dus eerder je voor- of afkeur weerspiegelen. Geldt ook voor voorgevoel, dat is ook lucky guessen of niet.
ja ik, bij mijn eerste toen ik het nog niet wist droomde ik heel sterk over een jongen. het bleek een meisje. bij mijn tweede wist ik al dat ik een meisje kreeg. maar de hele zwangerschap droomde ik over een jongen. zo veel dat ik begon te twijfelen of het wel een meisje was. toen ze geboren werd was het eerste wat ik vroeg. "is het echt een meisje??" Mijn Vriend, Ja schat het is overduidelijk een meisje