Huisarts en drie positieve zwangerschapstesten.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sunny, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Nou meid zie je wel.... en misschien kun je gezellig mee komen kletsen bij de septembermama's..

grappig dat jouw huisarts het over een bloedtest had.. bij mij ging dat via de verloskundige.... we hebben even getwijfeld maar toch besloten voor de prenatale screening te gaan.... maar het risico moet echt enorm verhoogd zijn willen we dan nog verder gaan.... Mijn mannetje wil het graag en dat beetje bloed extra en een nekplooimeting geeft verder geen risico dus....

2. Ik twijfel zelf niet over de test, maar heb het nog niet overlegd met mijn man. Wat ik straks aan de telefoon van hem begreep, vond hij het ook wel in orde. Kan geen kwaad inderdaad, dus het is altijd een extra zekerheid ook al geeft het geen volledige garantie.

Ben zenuwachtig voor vanavond.
    Ik heb intussen bij de Hema wat foto's ontwikkeld. Eén van mijn man zijn vader aan het klussen bij ons en een andere heb ik straks zelf gemaakt.
    Een beschuit met muisjes, voor de ene helft blauw en de andere roze en daarbij mijn laatste teststaafje. Daar onder een servet met hartjes, van onze bruiloft over.
    Ik heb een envelop met de klusfoto van zijn vader en daar achter de beschuit met muisjes foto.
    Ben zo benieuwd hoe ze reageren!

Liefs 8) Sunny 8)

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Oh Sunny, jij hebt er ook je werk van gemaakt.
    Bij mij is het gebleven bij een leuke fopspeen en het teststaafje mooi ingepakt met een leuke tekst erbij!

Kijken hoe mijn vriendje reageert...

Deel Deze Pagina