Niet een fijne nee, maar idd wel pijnstillend. Gaan jullie morgen wel gewoon de ha bellen? Zodat hij even na gekeken word? Heftig verhaal trouwens van je vader en ook wel herkenbaar. Mijn moeder heeft hersenbloedingen gehad in totaal 3 wie schade hebben aan gericht de rest waren zonder blijvende schade. Ze is 47 en een schim van wie ze ooit was. Ze is nooit meer haar eigen geworden en zal dit ook nooit meer worden. Voor ons soms zwaar. Maar vooral voor mijn vader.
Vraag gewoon of het jou zelf wordt geleerd. Ik heb de eerste injectie meteen bij mijzelf gezet, assistente heeft meegekeken. En sindsdien injecteer ik dus gewoon thuis. Van niemand meer afhankelijk. Ook als ik op vakantie ben niet.
Ik heb al uitgelegd dat ik het eerst zelf deed maar dat dit later niet meer goed ging en nu durf ik niet meer...
Hier juist andersom. Ik dacht zelf o dat plekje kan wel wachten. Echt niet. Moest mij dag later in ziekenhuis in het “schone” gedeelte melden bij dermatoloog. Ik zei al dat ik verbaast was. Ja zegt die arts. We willen niet dat door dat er nu geen tijd zou zijn mensen straks dood gaan omdat ze te lang hebben gewacht met plekjes of andere klachten! maar goed dat ik ben gegaan. Gelukkig was het goedaardig achteraf maar het was wel een klein huidtumortje