Hoiii allen, Ik heb een vraagje. Afgelopen week heb ik een make over gehad qua make up; was erg gezellig - maar het was nogal snel afgelopen en vanwege de drukte en tijdgebrek moest ik gelijk weg. Ik heb dus te weinig vragen gesteld en daar baal ik achteraf gezien wel een beetje van. Ze hadden op mijn gezicht een doorzichtige kleurloze vochtige bijna vloeibare cream opgebracht - door mijn primer en foundation heen, waardoor mijn huid niet gaat schilferen of bubbelig wordt. Daar heb ik normaal gesproken wel vaak problemen mee als ik foundation op doe; maar die keer dus niet vanwege dat spul. Nu probeer ik dat te kopen, maar ik heb geen flauw idee hoe het heet. Iets met moisturizer nogwattes. Het is er dus ook voor om het te mengen met andere make up zoals primer en foundation. Maar ik vind alleen maar moisturizers in een andere kleur of die niet gemengd kunnen worden. Ik vroeg me af hoe het heet en waar ik dat kan kopen. Heeft iemand enig idee?
Kan je ze niet even opbellen? Is het niet gewoon wat dagcreme? Ik doe dat ook door mijn foundation om hem minder "dik" te maken zodat hij niet in een laag zit.
Het is zondag; en ik wilde al op de website kijken - maar die is uit de lucht; error 404 not found. Helaas! Ik denk niet dat het dagcrème was, want het meisje dat mij hielp had mij een andere dagcrème aangeraden - die ik ondertussen al heb en gebruik. Bedankt voor het meeraden!