hoi ik maak mezelf best wel druk over al die gifstoffen overal in textiel, vloeren, meubels, speelgoed, alle plastic en ook in eten jammer genoeg. ben benieuwd of ik de enige ben en of ik me te druk erover maak (moet er wel bij zeggen dat ik last heb van angststoornissen ed en dat het soms best me leven beheerst jammer genoeg)
In bepaalde dingen kies ik voor alternatieven. Maar niet tot in het oneindige; mn leven moet wel leuk blijven vind ik.
Ik maak me daar niet zo druk om. Vooral omdat ik daar echt heel veel stress van zou krijgen en stress is ook ongezond.
Totaal niet inderdaad. Maar ik maak me dan weer heel erg druk om 'vieze' dingen. Tafels bij een restaurant? Als mijn bestek daar op komt dan moet het schoon gemaakt worden. Met een servet dan, want ik weet dat ze alle tafels met hetzelfde doekje en ranzige water schoonmaken.. Echt gadverdamme. En zo heb ik nog veeeel meer dingen die ik echt heel vies vind, mijn smetvrees beheerst in dat geval ook echt wel mijn leven maar ik vind er prima mee te leven.
Niet! Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van.. alles is giftig/dodelijk/ziekmakend tegenwoordig. Met gezond eten en regelmatig bewegen hoop ik een heel eind te komen.
Wat voor gifstoffen? Serieus?! Het moet niet gekker worden... hoezo wordt alles wat normaal is tegenwoordig bestempeld als giftig en gevaarlijk? Sorry, maar vind dat echt een rare hype. Ik zou me echt over hele andere dingen druk gaan maken. Dit lijkt me zonde van je energie.