Heel genant...maar misschie heeft iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt Wij gebruiken condooms omdat ik van de pil en spiraal enorm veel kilo's aankom. Voor 95% hebben wij geen kinderwens meer, maar mijn vriend is 30 en voelt zich nog niet toe aan sterillisatie. Nu was mijn vriend laatst een week in het buitenland en na thuiskomst hadden wij gemeenschap. Toen is er zoveel sperma "uit hem" gekomen dat het condoom overstroomde en het sperma bij mij binnenkwam. Ik heb PCOS dus geen regelmatige cyclus, maar ik ben in 2013 ook letterlijk van 1x gemeenschap (bewust gewenst) zwanger geworden ondanks de PCOS. Mijn laatste menstruatie was ong 3wk geleden, cyclus is gemiddeld 35-40 dagen, dus dan zou het "eisprongtijd" geweest zijn toen het gebeurde. Wij denken al met al dat de kans dat ik toch zwanger heel klein is omdat het sperma dus heel mijn vagina nog door moet plus nog richting eileider moet. Ben ruim 34 dus vruchtbaarheid zal ook al wel iets gedaald zijn. Hoe was dit te voorkomen geweest?? Heel genant, zoiets is nog nooit gebeurd, maar we hadden echt zoiets "oh oh...wat overkomt ons nu weer"
Oei, hoop dat je niet zwanger bent, maar die kans is wel heel klein. Voor de volgende keer misschien een groter stukje van het condoom 'dichtknijpen' zodat er meer ruimte is voor het sperma? Dus niet alleen het topje zeg maar . Maar heb zelf eigenlijk maar heel weinig ervaring met condooms
he wat vervelend zoiets! Is idd belangrijk dat je genoeg ruimte voorin laat. En dat je het topje dichtknijpt bij het omdoen zodat alle lucht eruit is. Zo gauw het sperma dus eruit komt wordt de lege holte gevuld met het sperma (als er lucht in zit gaat dit niet goed). Vermoedelijk weet je dit al maar voor de zekerheid
Euhh...moeilijk. Ik zou wel een 2e willen, maar mijn vriend wil dat niet. Hij vindt dat we niet voldoende tijd en geld hebben om 2 kinderen te laten opgroeien. Op dit moment zijn we allebei zwaar oververmoeid van de gebroken nachten van onze peuterzoon die al tijden huilt 's nachts, ik moet er nu (heel eerlijk) niet aan denken om zwanger te zijn of een heel kleintje erbij te hebben.
De kans is heel klein, maar niets is onmogelijk. Ben zelf zwanger door de pil heen. Ben je nog op tijd voor eventueel de morning after pil? Dan maak je de kans op zwangerschap nog kleiner (ook dan is niks onmogelijk). Anders is er niks anders te doen dan afwachten.