Huisarts of niet?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jucade, 21 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hallo,

Ik ben op dit moment 6 weken en 5 dagen zwanger volgens mijn berekeningen. Wanneer word t tijd om de huisarts te bellen? Mijn vriend zegt dat dit nog niet nodig is. Terwijl ik eigenlijk vind van wel. En wat doet of vraagt die huisarts dan allemaal? thnx alvast!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    De huisarts hoef je niet te bellen. Je kunt hem wel mededelen dat je zwanger bent, zodat hij het in zijn systeem kan zetten. Je kunt zelf een afspraak maken bij de verloskundige. Je mag de eerste keer tussen week 8 en 10 langs komen, dus dat is al bijna. Ik heb meteen gebeld toen ik zwanger was en toen kon ik meteen met 8 weken terecht.

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb mijn dokter ook helemaal niet gebeld.

4. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ikke wel.
    Vond het wel prettig dat hij het ook wist.
    Als je dan voor iets anders naar de ha moet dat ze er van tevoren al rekening mee kunnen houden dat je zwanger bent.

Silly

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel errug bedankt voor jullie antwoord. Ik heb besloten dat ik de ha toch ff bel morgen om het idd ff mee te delen. Waarschijnlijk geeft hij het tel van de verloskundige.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Daarom heb ik mijn HA ook ingelicht. Maar toen ik de keer daarop belde en meldde dat ik al zoveel weken heen was en maar bleef spugen, feliciteerde hij me weer heel uitbundig. Ik had het idee dat er niks van was opgenomen in het systeem. Beetje jammer :(

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb mijn huisarts ook ingelicht, maar ben er verder niet naartoe geweest.
    Hij wil wel dat ik nu even langskom of een telefonisch consult aanvraag om even te vertellen hoe de zwangerschap tot nu toe verlopen is.
    Hij wil nl wel graag op de hoogte blijven. Straks na de bevalling komt hij zelfs op huisbezoek! (tenminste dat was bij lisa zo)

*wat me eraan herinnert dat ik nog een afspraak voor een telefonisch consult moet maken....hihi straks hoeft het niet meer.....*

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb de huisarts ook op de hoogte gesteld toen ik zwanger was, hij heeft me het nummer van de verloskundige gegeven. Verder was het niet nodig.

Wel heeft hij daarna alle keren dat ik voor wat anders was, ook gevraagd of hij even de buik mocht voelen. Toen ik rond de 22 weken was, schopte Leo zelfs naar zijn hand, zo van: memmie vind het dan ok, maar ik niet!

Groet van Kiki.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ik heb idd de ha op de hoogte gesteld. De doktersassistente zei dat dat idd normaal was. En ze feliciteerde me. Daarna de vk gebeld en die belt nog terug. Ik vond haar nogal kortaf.. :( en ze feliciteerde me niet eens. (had ik wel leuk gevonden) :( Meiden bedankt voor jullie antwoorden! ;)

Deel Deze Pagina