inloopspreekuur

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door alkievalkie, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik mag met precies 8 weken zwangerschap naar de VK. Dit was dan tijdens een inloopspreekuur zei ze.Wat is dan precies een inloopspreekuur? Het inloopspreekuur valt ook op dinsdag en eigenlijk komt dat wat betreft het mijn werk helemaal niet goed uit. Ik ben normaal op maandag vrij en het zou dus ook lekker zijn als ik de volgende keren op de maandagen zou kunnen. Ik kan toch moeilijk iedere keer later op mijn werk verschijnen omdat ik naar de VK moet?
    Weten jullie hoe dit zit? Kun je op meerdere dagen terecht normaal gesproken?

Groetjes Yvonne

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Geen idee, mijn VK had geen inloopspreekuur... Misschien dat ze wel de intake altijd doen tijdens het inloopspreekuur!
    T kan misschien wel zijn dat jou VK helemaal geen spreekuur heeft op maandag. Toen ik nog bij de VK liep zaten ze alleen op dinsdag, donderdag en om de week op vrijdagmiddag!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het voelt misschien vervelend, maar misschien stelt het volgende je gerust:

je hebt wettelijk gezien recht op bezoek aan de verloskundige (en onderzoek) tijdens werktijd i.vm. je zwangerschap. Je werkgever is verplicht om jou daartoe gelegenheid te geven.

Desondanks kan je natuurlijk wel proberen om het op zo'n gunstig mogelijke tijd te plannen, deed ik ook. Zodat je niet al te veel tijd van je baas wegsnoept, zeg maar.,..

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    mijn vk zit er iedere dag, zijn met z'n tweetjes, kan ook in de avond uren komen...
    gewoon ff navragen, als ma. jou het beste uitkomt kan je altijd ernaar vragen, niet geschoten is altijd mis!

Deel Deze Pagina