He meiden, Ik, met veel anderen waarschijnlijk, ben op zoek naar een zomerjasje.... Maar ik kan niet zoveel leuks vinden geloof ik. Van Oililly vind ik ze erg leuk. Hebben jullie tips, leuke sites? Ik hou van meutig, kak, bloemetjes, roze, meisjesachtig. Geen glans, glitter, goud, grote teksten.
Welke leeftijd? En maat? Vind babyface ook erg leuk! Leuke zomerse kleurtjes! En ben helemaal verliefd op de trenchcoat van Vingino voor meiden..
Maat 98, ik geloof dat ik vorige week van vingino een zacht roze leren jasje in mijn handen had... Heb spijt dat ik die niet heb gekocht ook. Ik ga even kijken, bedankt!
Jottum, s&d le chic of Tommy misschien? Ik ga deze zomer de roze roosjes jas van s&d le chic kopen voor dochter! Ook kak en super meisjes achting met de roosjes en grote strik!
Heb er nu ook een van ikks gezien, ook leuk! Die trenchcoat is ook zeker leuk. Sdonja, ga ik ook eens naar kijken.
Ik heb voor de meisjes een knal roze/fuchia jasje. Van cars jeans&casuals. Ik heb die van viginio ook in mijn handen gehad, maar vond m niet heel bijzonder. En de prijs vond ik ook niet leuk voor 1 seizoen.
Ik vind deze erg schattig! En een leuke prijs ook voor 1 seizoen twijfel nog of ik hem ga kopen, maar ga em wel ven passen denk! Jas online winkel
Deze.. Zie nu net bijna alle maten al uitverkocht zijn.. en het is nog wel nieuwe collectie.. Dat is snel gegaan! Le Chic Baby Girls jas | kleertjes.com
Ik kan hem ook niet vinden, maar na 400 sites en 2000 meisjesjassen gezien te hebben, heb ik een paar leuke gezien. Van tumble n dry, esprit, lckr, name it en een van frendz... Ik denk dat het zo'n zacht roze leren van name it wordt (of was het nou Vingino?) en die van frendz, een rode trenchcoat met witte stipjes.
Aha,vandaar dat ik 'm niet kon vinden.. Ik zat te zoeken naar een roosjes-print (leek me al zo druk ook ) en had deze wel voorbij zien komen maar niet ingezoomd op de roosjes. Hij is leuk hoor, een lekkere tuttebellen-jas Thnx voor de link
Die van Le Chic vind ik ook zooooow mooi! Heb mijn man proberen over te halen, maar is helaas niet gelukt. Vind het zelf ook wel duur voor een jas van 1 seizoen. Daarnaast, hoe vaak heb je een jas aan in de zomer? Maar dat neemt niet weg dat ik hem stiekem toch ga kopen. haha
Ja ze hebben hem ook nog in het donkerblauw/navy, ook heel mooi maar vind het te somber voor de zomer..! Jammer dat deze zo snel zijn gegaan.. Hopelijk hebben ze nog aanvulling
Misschien op Belgische sites proberen? Ik woon in een grensdorp vlakbij Antwerpen en kan heel makkelijk en zonder veel extra kosten in Belgie laten bezorgen bij vrienden die over de grens wonen. Dat wil ik dan best weer doorsturen naar jou hoor, kleine moeite