Pretecho - 25 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandranuijs, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Hey meiden,

Gisterochtend was het dan zover!! met beide oma's naar de VK voor de pretecho. Ik was zooooo nieuwsgierig en had de avond ervoor helemaal in goeie spanning in bed gelegen met zoveel vragen!! hoe zou ie eruit zien? Zou ie mijn neusje hebben? enz enz enz :D

Eenmaal daar ging ik liggen en daar gingen we hoor! ff eerst alles checken of ie goed groeit en hoe groot alles al was....zijn voetjes zijn nu al 5,3 cm hahahah dus mijn mams zegt gelijk aaahhh hij heeft de voetjes van zijn moeder (dat krijg je als je de mammies meeneemt he?) Zijn benen waren ruim 15 cm, dus het is een lekker groot mannetje! Zal echt zijn pa worden.

Toen kwam het hoor meiden!! het 3/4 D stukje en je raad t al....Meneer wilde zijn gezicht niet laten zien ;) Hij lag ons pal aan te kijken waardoor ze alleen maar 3/4 D opzij kon maken. Maar we hebben zulke leuke beelden gezien van zijn voetjes, handjes en de rest. Hij lag mijn navelstreng te knuffelen hahahaha, had hem helemaal geklemt tussen zijn armen en benen dat was zo lief om te zien.

Op den duur zei ze ga maar ff springen en beweeg je heupen maar goed om te zien of ie zich daardoor draait. Ik als een gekke doos staan springen maar nee hoor, hij bleef heerlijk liggen. Ze ging toen nog ff schudden en plagen met mijn buik maar het had totaal geen effect.....eigenwijs mannetje!!

We hebben nu wel een cd, dvd en echo's gehad maar het mooie van een eerste mislukte 3/4 D echo is dat je weer terug mag komen :D
    26-07-2010 om 20.30 uur gaan we het gewoon weer proberen en krijgen we het hele pretpakket weer mee als het lukt.

Maar wat we hebben gezien was onwijs bijzonder en zoals ik gewend ben was mijn mams weer met de zakdoeken bezig om de tranen weg te vegen hahahaha

Echt een aanrader voor de meiden die ook pret echo willen doen, wat onwijs bijzonder :D

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Leuk he :D.

Ik heb een pretecho bij 26 (met mijn ouders) en 28 (met zijn ouders) weken gehad. Het is keer op keer genieten om je hummeltje te zien he? Bij 28 weken liet ze zich ook alleen maar van de zijkant zien maar ook dat was genieten hoor!!

Nu moet ik nog wat dagen geduld hebben om haar te zien....

3. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Het is idd heel erg bijzonder zeg...had er wel eea van verwacht
    maar dit was echt heel erg gaaf om te doen. Het mag overnieuw
    dus dan kunnen we nog een keer genieten :)

Deel Deze Pagina