Hallo Kan iemand mij vertellen hoe het temperaturen werkt? Ik heb al wel een site gezien waar je dat in een grafiek kan bijhouden, maar snap er niks van, want weet er nog helemaal niks van af. Bedankt alvast.
Hey meis, Die site is waarschijnlijk FertilityFriend.com. Daar kun je idd heel makkelijk je temperatuur bijhouden, en dan uiteindelijk (achteraf) zien of en wanneer je je eisprong hebt gehad. Je temp meet je elke ochtend, vóór je opstaat, liefst rectaal (is het meest betrouwbare). Als je temp ongeveer halverwege je cyclus 0,3 graden stijgt en een aantal dagen aanhoudt, dan heb je de dag vóór de stijging je ei gehad. Meestal daalt je temp weer een paar dagen voor je ongi wordt. Euh, volgens mij waren dat de basics wel zo'n beetje.. Heb zelf maanden m'n temp bijgehouden, maar is nu al weer een tijdje geleden. Succes met zwanger worden meis!
Hier sluit ik me ook bij aan! Ben er zelf ook nog maar net mee begonnen maar je kan in mn handtekening kijken hoe zo'n grafiek er uit ziet. Succes!