Dank jullie wel voor de lieve woorden meiden, doet me echt goed. Nou de vk kon zo niks zien op de echo, maar ze hebben nog een ouder apparaat. Ik had wel geen pijn bij de echo du dat vond ze opvallend. Toch doorgestuurd naar de gyn. Daar aangekomen ruim een uur moeten wachten en toen begon het hele onderzoek. Eerst buik uitwendig gevoeld en geduwd en geklopt en weet ik het. Toen de vingers naar binnen, toen de eendenbek om vervolgens door te gaan met een inwendige echo van ruim 15 min. Het is in ieder geval geen bbz deze keer. Ze zag iets op de echo wat het begin kan zijn van de zwangerschapsring. Bij mijn zoontje testte ik ook pas een week na nod positief dus dat zou bij mij niet raar zijn, een late innesteling. Mijn bmm zat potdicht en ze vond geen enkele afwijking verder. Wel gaan ze nu voor de derde keer kijken of er toch een blaasontsteking sluimert en daar wordt ik vanavond over terug gebeld. Nou nu is het dus leven tussen hoop en vrees tot woensdag. Het kan nog steeds een mk worden, maar het kan ook zo maar helemaal goed gaan. Ik ben in ieder geval helemaal kapot nu en ga o ook maar even in slaap vallen denk ik. Dit is voor geen enkel mens goed zo veel stress. Toch zie ik het ergens nog steeds zitten ook al weet ik dat ik met een slechte afloop rekening moet houden. Nogmaals dank jullie wel allemaal!!
Maar waarom nu denken dat het nog een mk kan worden Esther? Je bent nog zo vroeg je hoefde nu niet al van alles te zien toch... Ik vindt het eigenlijk allemaal super positief ?!
Ik vind het eigenlijk ook allemaal positief. Je bent nog maar zo kort zwanger, en bij iedereen kan het nu nog alle kanten op op deze termijn. Houd moed meisie, ik denk dat het wel goed zit.
Kan me voorstellen dat de schrik er bij jou goed in zit, zeker met je bbz verleden. Eerst die muts die aangaf dat de test negatief was, daarna die bloeding en pijn. Heftige dag voor je meid. Ga inderdaad maar even fijn bijkomen, goed dat het er positief uit zag bij de vk. We gaan blijven duimen voor je dat het allemaal goed blijft gaan.
Dank jullie wel. Ja had het er net met vriend over. vk zei dat ze met 4 weken al wat zou moeten kunnen zien? Ik heb maar wijselijk mijn mond dicht gehouden. Had er ook geen zin in dat ten tweede. Gyn zei al gelijk dat het zomaar kon zijn dat ze nog helemaal niks kon zien. Dus weer lekker verwarrend allemaal. Ik hoop op goed nieuws woensdag. Dan zit ik gelukkig bij mijn eigen gyn. Die was nog extra naar de afdeling gekomen om me te zoeken, maar ik zat net binnen en ze wilde me niet toren, echt een lieverd. Ik vind het goed voor vandaag, ben te moe om nog stress te voelen. Ik ben alleen heel dankbaar dat juist vandaag mijn zoontje de hele dag bij oma is spelen.
Ze zag wel iets oplichten maar kon het niet met zekerheid zeggen. Maar ja al mijn innesteling inderdaad laat is geweest is dat ook wel weer logisch. Ik zie het woensdag wel, voor nu ga ik lekker vroeg naar bed.
jeetje wat een spanning allemaal zo! en dan ook nog best lang moeten wachten tot woensdag Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed mag blijven verlopen, een hele dikke knuffel voor jou.
Ik ook en deze keer komt het gewoon goed, 5 weken is immers nog niet zoveel om al veel te kunnen zien. Je niet laten ontmoedigen hoor. Wat voor gevoel heb je er zelf bij? En heb je kwaaltjes. Toch ga ik je feliciteren. Liefs
Dank jullie wel. Voel me in ieder geval zwanger en testen lopen op (gister door dat hele verhaal de laatste gedaan). Echte kwaaltjes had ik bij mijn zoontje ook niet dus dat is op zih wel weer een goed teken. Ik ben alleen helemaal uitgeput door de afgelopen week en daar geef ik dus ook maar echt aan toe. Maar tot nu toe geen bloed meer gezien dus ik heb nog steeds goede hoop.
Het sloopt inderdaad. Eerst dat schimmeltje met dat bruinverlies, dan die stomme trut met haar negatieve test en dan onderzoek op een bbz om uit te komen bij "we weten het niet".....gelukkig houdt mijn zoontje me lekker bezig en vriend is super lief voor me. Dus ik kom er wel. Er is alweer een dag voorbij.