Hopelijk ben je van de schrik van gisteren bekomen. Als ik het zo lees dan klinkt het nu weer goed positief, heb goede hoop voor je. Fijn dat je afleiding hebt met je zoontje en vriend, voor je het weet is het zo woensdag.
Nog een paar nachtjes slapen meid. En hoop dat de kaart die ik je heb gegeven je een beetje hoop en vertrouwen terug heeft gegeven. Ben er voor je lieverd. <3
Hey Esther, ik wil je nog even veel succes wensen voor morgen. Hoop op een mooi echo met een lief klein wondertje op de juiste plek. Laat je nog weten hoe het ging? Toch spannend zo'n eerste echo, maar het zit vast allemaal goed. Toi toi toi!
Dank jullie wel allemaal lieve meiden!! Dat doet me goed. Ik zal zeker straks nog iets laten weten. Weet niet of me dat gelijk lukt aangezien mijn moeder hier is om op ons zoontje te passen, maar ik laat zeker iets weten!!
Nou daar ben ik weer en geen steek wijzer, het verhaal wordt steeds raarder. Om te beginnen was op de echo eigenlijk weer niks te zien, lekker dan. Maar ook geen vocht in de buik, eierstokken rustig etc etc. Dus hcg moeten prikken en een uur wachten op uitslag. Weer terug naar binnen, hcg was 854 of 894 dat weet ik even niet meer. Vanaf 1500 op dit termijn als er niks te zien is gaan ze zich echt zorgen maken dus op dat gebied wel rust. Ze zei ook "als jij je achtergrond niet had gehad gingen we ervan uit dat je een langzame start hebt en kom over een week maar terug". Maar ja ik heb mijn achtergrond nu eenmaal en dus wordt ik flink in de gaten gehouden. Vrijdag om 9 weer bloed prikken en dan om 10:10 weer naar de gyn om uitslag te bespreken. Dus weer geen reet opgeschoten, ik weet nu ook niet meer wat ik denken moet eigenlijk. Ze geven me nog steeds hoop op een goede afloop, maar ik wordt wel heel scherp gecontroleerd, wat natuurlijk goed is. Bij twijfel, pijn of bloed moet ik ook per direct bellen. We wachten weer verder tot vrijdag. Nu even plat op de bank want dat gegraaf en gewroet bij je baarmoeder is ook niet echt lekker. Ben een beetje beurs nu.
Oh, wat vervelend allemaal ! Dit is niet echt een fijne start. Je wilt gewoon lekker genieten van het feit dat je zwanger bent, maar op deze manier is dat niet zo makkelijk. Ik hoop dat er binnenkort wel wat te zien is en dat je inderdaad een langzame start hebt. Heel veel succes en sterkte!!!