Dank jullie wel allemaal!! Lov, tja volgens de theoretische berekening zou ik 6 weken moeten zijn. Volgens mijn temp kaartje zou ik een hele late innesteling gehad kunnen hebben en dan kom je toch echt bijna twee weken later uit. Het is in theorie allemaal mogelijk maar ben er echt niet gerust op.
Ik ben een stille meelezer. Meid wat moet jij een traject moet je afleggen voor duidelijkheid. Wil je heel veel sterkte en succes wensen. Ik hoop en duim op een mooie afloop voor je.
Hè meid, zat nog ff terug te lezen maar je had pas een (licht) positieve test op zaterdag 8 maart. Je zal gezien de donkerheid van de test ook iets van 2 dagen voor NOD kunnen zitten of op NOD. Dat betekent dan nog geen 6 weken. Maar iets van 5 weken 3 dagen. Bedoel dit absoluut niet verkeerd, duim gewoon zo hard voor je dat ik hoop dat je gewoon minder ver bent en er daarom nog niets te zien was. Hoop zo voor je dat het goed zit, het is je zo enorm gegunt!
R85 ik hoop dat je gelijk hebt meis, echt waar!! Ik heb zelf steeds geroepen dat het een hele late innesteling was. En of het nu goed is dat mijn hcg gaat verdubbelen.....dan moet er wel iets in mijn baarmoeder zitten anders zit het weer op de verkeerde plek. Ik moet me ook nuchter melden dus bij enige vorm van twijfel krijg ik per direct een kijkoperatie. Ik weet alleen niet wat dat betekend als die kleine toch in mijn baarmoeder zou zitten, of dat kwaad kan. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Ik ben een brok zenuwen en al mijn spieren staan inmiddels gespannen. En dan heb je van die mensen die heel rustig roepen: ach je moet gewoon ontspannen.....ja hoe precies??? Vandaag is de kleine man naar de crèche dus ik ga even helemaal niks doen vandaag. Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!!!
Wat ontzettend onprofessioneel om dit telefonisch mede te delen en daarbij dat er maar 1x getest is bij hun en daaruit hun conclusie te trekken. Heeft de assistente op eigen houtje gebeld? Pfff kan me goed voorstellen dat je heel erg geschrokken bent! Tijd voor hun om op zoek te gaan naar nieuwe BETROUWBARE testen! En om hun assistente beter te instrueren.
Begrijpelijk hoor dat je er zo gespannen onder bent, het is allemaal hartstikke vervelend en niet leuk voor je. Houdt de moed er in meis, ik duim ook hard mee dat je morgen goed nieuws mag krijgen.
Dank jullie wel meiden, jullie woorden doen me goed. Ik probeer me vandaag zo goed mogelijk te ontspannen aangezien ik alleen thuis ben. Maar ik bereid me wel al helemaal voor op een kijk operatie. Liever voor niks voorbereid dan die klap in het gezicht, wat ik toch wel verwacht. Ik doe mijn best positief te blijven, echt waar.