Hallo lieve lieve meiden, Nou er was geen kijk operatie nodig. HCG was gestegen tot ruim 1400 en ze zagen een zwart bolletje in mijn bm. Ze zijn wel nog heeeeeeeeeeeeel voorzichtig of het wel een goed zwart bolletje is. Dus maandag om 8:30 weer prikken en een uur later de uitslag met nog steeds kans op een operatie......we wachten verder.
Het is gestegen!!! Hoop zo dat alles goed is en dat je gewoon minder ver bent dan dat je denkt. O wat moet dit spannend zijn voor je zeg
Ik was al vanaf vanmorgen benieuwd naar nieuws. Wat geweldig, het is gestegen!!! Ik ga gewoon positief denken en maandag krijg je wederom goed nieuws!! Beter nieuws had je voor het weekend niet kunnen krijgen denk ik zo
Nou ik had liever nog wat meer duidelijkheid gehad. Ik moet me nog steeds maandag nuchter melden want de kans op een operatie is nog steeds aanwezig.........maar dit is al beter dan vandaag gelijk een operatie natuurlijk. Maar dank jullie wel weer voor de fijne woorden. Lov ik heb je even een verzoek gestuurd want kan niet in je album kijken meis.
Hoi Esther, nog niet echt meer duidelijkheid voor je, had iets anders voor je gehoopt meid. Maar konden ze wel aangeven dat het geen bbz is, omdat het puntje die ze nu zien, in de BM zit (op de goede plek toch?) Aan de ene kant wel super dat het hcg stijgt natuurlijk, want dat betekent dat je wel zwanger bent, je zal dan denk ik rond de 5 wk zijn dan zien ze inderdaad nog weinig, en zo'n puntje/bolletje kan heel goed kloppen bij dit termijn. Aan de andere kant, blijft het toch erg spannend voor je. Je wilt nu gewoon antwoord en zekerheid hebben. Ik heb nog steeds goede hoop voor je, en blijf stug voor je duimen. Dit wondertje moet gewoon blijven, klaar!
Het zat inderdaad in mijn bm. Ik heb nergens vocht verlies of wat dan ook maar op een bbz lijkt op dit moment. Ook geen pijn. En aangezien hcg nog onder de 1500 zit mocht ik weer naar huis met de mededeling dat ik per direct moest bellen als er iets veranderd in het weekend. Pppffff als dit goed gaat is dit wel nu al een ingewikkeld kind hoor haha, ja sorry, ik moet gewoon blijven lachen anders stort ik in.
Top dat het in de BM zit, dat is juist een goed teken, en ook dat je geen klachten hebt of iets dat aanwijst op een bbz! Hihi, net in de buik en nu al een eigenwijsje Gelijk heb je, lekker blijven lachen, dit houdt de spanning tegen. Op naar maandag, voor nog beter nieuws!
Nou ze zijn wel nog heeeeeeeeeel voorzichtig met uitspraken of het inderdaad een "goed" zwart bolletje is. Snap ik ook wel na de afgelopen twee weken. Vandaar dat ze er nog steeds rekening mee houden dat het een bbz KAN zijn, ze houden alle opties nog open voor de zekerheid. Inderdaad, op naar maandag, we zullen zien. Gelukkig wel weer lekker vroeg. Lov heb even gekeken in je album (thnx voor de acceptatie), maar het was wel ongeveer even groot als dat bij jou, ook 2,5 ongeveer. Was heel moeilijk op te meten. Hoe ver was je bij deze echo?
Ongeveer 4,6 weekjes .... Maar ze had ook moeite met opmeten is natuurlijk ook moeilijk zo'n minibolletje...
Ja dat was nu ook het geval. Ik heb helaas geen foto meegekregen. Mijn eigen gyn is namelijk nog in opleiding en moest later die dag alles nog aan de leidinggevende laten zien. Baal ik wel van. Nu dan maar hopen dat er maandag meer te zien is anders ben ik toch echt bang dat het einde oefening is en dat de operatie zal volgen. Zeker als mijn hcg blijft stijgen.