oh nee lieve Es met geen woorden kan ik beschrijven hoe erg ik het vind voor je (jullie) ... wens je veel sterkte en kracht toe x
Oh nee!!! Wat oneerlijk! Dit had ik niet verwacht Heel veel sterkte, ook morgen. Heftige dag, vooral zo op de verjaardag van zoon.... Ik denk aan je!!!!
Dank jullie wel. inmiddels vermoeden ze dat het in mijn buikholte zit aangezien ik geen enkele klacht heb. Morgen om 10:30 melden en rond 14:00 operatie. en dan savonds weer naar huis
Dank jullie wel lieve meiden voor jullie fijne woorden. Ondanks alle tranen doet me dat toch heel veel goed!! Gelukkig hebben we geregeld dat zoontje morgen naar schoonouders kan en daar wordt een hele leuke dag voor hem gepland inclusief cadeautjes uitzoeken en kopen. Hij komt dan weer naar huis als ik ook thuis ben. Als alle mee zit zal ik rond 20:00 uur weer naar huis mogen en dan zie ik hem tenminste nog eventjes. Voor vanavond zal het een saaie avond worden met veel tranen, maar die bewaar ik even voor als mijn zoontje slaapt. Hij hoeft dat niet te zien vind ik. Ik kan het hem toch niet uitleggen wat er aan de hand is dus ik slik het nog eventjes door. Vriend is ook helemaal van slag, maar houdt zich groot. Hij heeft gezegd dat hij naast me blijft zitten tot ik weer naar huis mag. Ik ben er redelijk nuchter onder gezien de laatste twee weken nu niet echt positief waren. Tuurlijk huil ik en vind me zelf soms zielig omdat het weer gebeurd. Kwaad ben ik zeker ook, maar ja wat doe je er aan.....helemaal niks. Hopelijk komen ze er achter waarom het nu alweer gebeurd is bij mij al zal het wel worden afgedaan als domme pech. Ik zal jullie op de hoogte houden, maar ik heb even geen idee wanneer dat zal gaan lukken.
Och meis, dit is gewoon niet eerlijk . Ik had het jullie ook zo gegund. Al die onzekerheid en weggegooide tijd. Al die emoties, van hoop tot verdriet. Hopelijk zit het inderdaad in de buikholte en kunnen ze het zonder gevolgen verwijderen, zodat jullie daarna weer verder kunnen. Heel veel sterkte met de operatie en het herstel!